با حکم آیت الله اراکی صورت گرفت؛

دو انتصاب جدید در مجمع تقریب مذاهب اسلامی

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در احکامی، محمد ناظمی اردکانی و عبدالله سهرابی به معاونت امور فرهنگی مجمع و ریاست سازمان سخا منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مجمع تقریب مذاهب اسلامی، ایت الله محسن اراکی دبیرکل این مجمع در احکام جداگانه ای، به ترتیب، محمد ناظمی اردکانی را به معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مجمع تقریب و عبدالله سهرابی را به ریاست سازمان سخا منصوب کرد. 
متن این احکام به شرح زیر است؛

جناب آقای دکتر محمد ناظمی اردکانی
با توجه به سوابق، تجربیات ارزنده ، کاردانی و توانایی ها و شناختی که از شما دارم جنابعالی را به عنوان معاون امور فرهنگی و اجتماعی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب می نمایم.
انتظار دارم به همت والا و پشتکاری که همیشه داشته اید با مطالعه سوابق و برنامه های تنظیم شده دو معاونت فرهنگی و اجتماعی در کوتاه ترین زمان نسبت به ساماندهی امور محوله در فراهم آوری زمینه های ارتقاء همه جانبه و تقویت امور مجمع اهتمام نموده و تمهیدات لازم برای پیشرفت سریع برنامه ها در حوزه های مذکور را فراهم آورید.
  موفقیت روزافزون شما در تحقق اهداف بلند و مقدس رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی» در ایجاد بسترهای مناسب وحدت و تقریب و فرق و مذاهب اسلامی در جهان امروز را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
محسن اراکی

 جناب آقای عبد الله سهرابی
خدمت در نظام مقدس جمهورى اسلامى و تلاش در جهت گسترش فرهنگ و حدت آفرين و حياتبخش اسلام و تحقق منويات مقام معظم رهبرى (مد ظله العالى) از نعمات عظيم خداوندى و توفيقى والاست كه براى همگان حاصل نمى‌گردد.
لذا برخود لازم مى‌دانم به مصداق آيه‌ى شريفه «ومن شكر فإنما يشكر لنفسه» از تلاش‌هاى بى شائبه و زحمات صادقانه‌ى جنابعالى در سمت معاون امور اجتماعى  كمال تشكر و تقدير را داشته باشم.
اميدوارم با فعالسازى سازمان خير اسلامى (سخا) نسبت به گسترش خدمات گوناگون به نيازمندان جامعه اسلامى خدمات تقر يبى را در اين عرصه گسترش دهيد.
موفقيت بيش از پيش حضرتعالى در تبعيت از ارزشهاى متعالى اسلامى، افكار و انديشه‌هاى والاى حضرت امام خمينى(ره) و مقام معظم رهبرى (مد ظله العالى) را از خداوند متعال مسألت مى‌نمايم.
محسن اراكی
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار