آخرین توانمندی ها، اقتدار، صلابت و قدرت نیروهای مسلح تربت جام به نمایش گذاشته می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،ارشد نظامی شهرستان تربت جام در جمع مسئولان که در دفتر فرماندهی تیپ ۳۸ زرهی ارتش تربت جام گرد هم جمع آمده بودند با گرامیداشت یاد وخاطره امام وشهیدان و فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی آخرین توانمندیها، اقتدار، صلابت و قدرت نظامی نیروهای مسلح و تیپ ۳۸ زرهی ارتش در سطح شهر به نمایش گذاشته می شود.
 امیر سرتیپ سید محمد سلیمانی، با اشاره به اینکه یکی از عوامل موفقیت انقلاب اسلامی پس از همراهی مردم و رهبری، ارتش جمهوری اسلامی بود خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس همراه با دیگر نیروهای مسلح در مقابل ماشین جنگی عراق ایستادند و مردانه مقاومت کردند و پیروزی ها را یکی پس از دیگری به دست آورد.
وی با بیان اینکه وحدت بین نیروهای مسلح، دشمن را درجنگ تحمیلی نابود کرد و رزمندگان اسلام با روحیه شهادت طلبی جنگ را به نفع نظام اسلامی اداره کردند و دفاع مقدس مارا در ساخت تجهیزات نظامی خودکفا کرد تصریح کرد: امروز ارتش ولایت مدار، انقلابی و پیرو راه امام شهیدان و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری پای در رکاب عمل می کند.
فرمانده تیپ ۳۸ زرهی شهرستان تربت جام با اشاره به حضور گروهک داعش در کشور افغانستان خاطرنشان کرد: شیران روز و زاهدان شب در یگان های نظامی شهرستان با آمادگی کامل منتظرند اگر کوچکترین فتنه ای صورت گیرد در آن سوی مرزها در نطفه خفه کند و اگر در هرنقطه از کشور برای ما ایجاد ماموریت شود به وظیفه عمل خواهیم کرد.
سلیمانی با بیان اینکه امروز امنیت پایدار در ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهیدان، رهبری پیامبر گونه فرماندهی معظم کل قوا، حضور مردم و حاصل تلاش نیروهای مسلح و امنیتی است گفت: روز ۲۹ فروردین با نمایش اقتدار دفاعی یکبار دیگر دل مردم را خوشحال و دشمنان را مایوس خواهیم کرد.
معاون فرماندار تربت جام هم دراین جلسه گفت: اجرای مراسم رژه نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین بسیار تاثیر گذار در آن سوی مرزها می باشد.
شافعی افزود: اگر پشتوانه و اقتدارنظامی و توانمندی های دفاعی موشکی نبود در سیاستهای خارجی و مذاکرات موفق نبودیم و امروز به برکت رهبری معظم انقلاب سیاست ایران هراسی به شکست تبدیل شده است و با افتخار اعلام می کنیم راهبرد و سیاستهای انقلاب اسلامی را مقتدارنه اجرا می کنیم.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.