طارمی: گلم را تقدیم مادرم می‌کنم/تمرین خوبی برای دربی نداشتیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما این هفته تمرینات خوبی پشت سر نگذاشته‌ایم اما برای برد دربی به میدان می‌رویم.

طارمی: گلم را تقدیم مادرم می‌کنم/تمرین خوبی برای دربی نداشتیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی طارمی به  جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیهای فردا از حساسیت ویژه ای برخوردار است و این سه امتیاز برایمان مهم است. بر این اساس برای برد به میدان خواهیم رفت.

وی در ادامه عنوان کرد: هر دو تیم هم  امتیاز هستند و بر این اساس برنده دربی 90 درصد قهرمان لیگ برتر است.  همچنین بازنده این دیدار این طور نیست که به طور حتم قهرمان نشود.

طارمی درباره تمدید قرار دادش با پرسپولیس گفت: در حال حاضر تمرکزم روی قهرمانی و آقای گلی است. اما مدیر برنامه ‌هایم توافقات نهایی را با باشگاه پرسپولیس کرده است.

آقای گل لیگ برتر بیان داشت: در سه دربی که حضور داشتم هیچ وقت به استقلال فکر نمی‌کنم فقط دوست دارم خودم داخل زمین بهترین عملکرد را داشته باشم. همچنین روز بازی برایم مهم نیست و استرس ندارم.

وی در مورد اینکه هواداران دوست دارند که تیم محبوبشان زود گل بزند بیان کرد: گل در نهایت زده می‌شود اما در دربی رفت چند بازیکن جدید در ترکیب تیم  حضور داشتند و برای اولین بار در دربی بازی می‌کردند. بر این اساس در شرایط بازی نبودند اما شاهد بودیم که در پایان بازی ما گل زدیم.

طارمی در مورد نظرش درباره اعداد 6 و 4 بیان کرد: در مورد این اعداد حرفی ندارم چرا که هر اتفاقی در بازی ممکن است رخ دهد.  کری خوانی برای فوتبال است اما نمی‌خواهم کری بخوانم و حتی جواب دهم از هواداران می‌خواهم به تیم حریف احترام بگذارند و فحاشی نکنند.

وی در درباره گروه ایران در مرحله نهایی جام جهانی 2018 روسیه تصریح کرد: گروه ایران سخت است و کار آسانی در پیش نداریم سوریه یکی از تیم های خوب است که نباید این تیم را دست کم بگیریم اگر آنها را جدی نگیریم به جام جهانی صعود نمی‌کنیم. تیم ملی امکانات کمی دارد اما هتلمان خوب است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر گل بزنم آن را تقدیم مادرم می‌کنم و برد این بازی را تقدیم مرحوم هادی نوروزی می‌کنیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: طارمی ، گل ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار