رئیس انجمن دو و میدانی نابینایان و کم بینایان از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با 6 ماه تاخیر برای شناسایی استعدادهای برتر و تشکیل تیم ملی جوانان خبر داد.

علی اصغر هادی زاده در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: اولین دوره از مسابقات دو و میدانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور در رده سنی زیر 14 و 17 سال قرار بود در آبان سال گذشته برگزار شود ولی به دلیل شرایط بد آب و هوایی این رقابت ها پس از تاخیر 6 ماه به میزبانی تهران اول اردیبهشت ماه در مجموعه شهید هرندی برگزار می شود.
 
وی افزود: این رقابت ها نیز به منظور کشف استعداد های برتر هر ماده برگزار می شود و پس از پایان مسابقات نفرات برتر به تیم ملی جوانان دعوت می شوند تا برای مسابقات آسیایی سال آینده آماده شوند.
 
هادی زاده ادامه داد: 120 ورزشکار از استان های گیلان، زنجان، گلستان، فارس، کهکیلویه و بویراحمد، اصفهان، سمنان، همدان، مرکزی و تهران در این رقابت ها در سه کلاس پزشکی B1، B2  و B3 ثبت نام کردند که از هر استان در بخش مردان حداکثر 8 و در بخش بانوان حداکثر 6 ورزشکار شرکت کردند، دو و میدانی کاران می توانند در 2 ماده شرکت کنند.  
 
رئیس انجمن دو و میدانی نابینایان و کم بینایان در پایان گفت: امتیازات بانوان و آقایان به تفکیک ماده محاسبه و به نفرات اول تا سوم مدال و حکم قهرمانی و به تیم ها بر اساس امتیازات کسب شده کاپ قهرمانی اهدا می شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار