فعال‌سازی کارگروه‌های شورای فرهنگ عمومی در شادگان لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرماندار شادگان گفت: با توجه به گستردگی انکار‌ناپذیر، پیچیدگی و تأثیرگذاری فضای مجازی، تشکیل و فعال‌سازی کارگروه فضای مجازی بیش از پیش ضروری است و فضای مجازی شهرستان باید در جهت گسترش و نفوذ فرهنگ اسلامی و تقویت فرهنگ عمومی مدیریت شود.

نعمت‌الله آلبوغبیش با اشاره به تاریخچه تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره) در سال 63 افزود: این شورا از سال 72 فعالیت خود را در مراکز استان‌ها و سپس شهرستان‌ها به ریاست ائمه جمعه آغاز کرد که فعالیت آن در شهرستان می‌تواند نقش اساسی در هدایت فرهنگ عمومی ایفا کند.

وی با اعلام اینکه در سال 94 با وجود محدودیت‌های شدید اعتباری، فعالیت‌های قابل قبول نسبت به اعتبارات ابلاغی توسط ادارات فرهنگی شهرستان صورت گرفت، گفت: انتظار شهرستان در سال 95 با توجه به وضعیت موجود و ضرورت تحقق شعار سال دو چندان خواهد بود.

معاون فرماندار شادگان افزود: فرهنگ استفاده از فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد و تهدیدات این فضا به فرصت مطلوب در جهت نشر فرهنگ ایران اسلامی تبدیل شود.

معاون فرماندار شادگان افزود: کارگروه فضای مجازی فرهنگ عمومی شهرستان باید ضمن رصد فضای مجازی و ارائه راه‌کار جهت فرهنگ‌سازی و اصلاح ناهنجاری‌ها، نسبت به جمع‌آوری اطلاعات، تولید برنامه و محتوای مناسب در جهت مقابله با موارد منفی اقدام و نظارت مستمر داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.