معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه معتقد است:هنر انقلاب اسلامی یک هنر حکیمانه است و ریشه در حکمت دینی و اسلامی دارد و این هنر صرفاً به دفاع مقدس و مسائل مربوط به جنگ محدود نمی شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛یوسف شاه حسینی با اشاره به نقش آفرینی هنرانقلاب در اقتصاد مقاومتی گفت: هنر انقلاب اسلامی می تواند در مسیر اقتصاد مقاومتی نیز نقش مهمی ایفا کند، چرا که میان ادبیات این عرصه و توسعه قطعاً رابطه وجود دارد و ما باید در سال جاری موضوع اقتصاد مقاومتی و مقابله با آسیب های اجتماعی را در عرصه هنر انقلاب اسلامی در دستور کار قراردهیم.

وی افزود: هنگامی که آثار شهید آوینی و خاطرات شهید چمران را می خوانیم درمی یابیم آن ها انسان هایی بوده اند که در اوج لطافت روحی قرار داشته اند.


شاه حسینی گفت:در استان کرمانشاه فعالیت های خوب و ارزشمندی مانند احداث موزه آیت الله نجومی، باغ موزه مشاهیر و سالن موسیقی صورت گرفته است.

وی گفت:ما از هنر انقلاب اسلامی گفت وگو را آموخته ایم و اینکه در موقع لزوم گفت وگو و مذاکره کنیم. همچنین مقاومت را فراگرفته ایم و کسانی‌ که در این عرصه الگو شده اند نام و یادشان می تواند روشنگر مسیر باشد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.