اصفهان؛

تجلیل از بانو علویه همایونی

تجلیل از بانو علویه همایونی شاگرد برجسته بانو مجتهده امین(ره) در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شهردار اصفهان اظهار داشت:حاجیه خانم علویه همایونی نمونه بارز زنانی هستند که زندگی خود را با ایثار و گذشت در ساحَت‌های مختلف، معنا می‌بخشند.

مهدی جمالی نژاد گفت:معرفی چهره‌های شاخص همچون بانو علویه همایونی که در سال 88 نیز به عنوان چهره ماندگار انتخاب شدند، ضمن هویت‌بخشی به بانوان جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان، عرصه بروز توانمندی‌ها را برای بانوان گرانقدر شهرمان فراهم می‌کند.

وی افزود:ایشان بانویی فعال در عرصه ترویج علوم و معارف دین و از حافظان فرهنگ و معارف دین هستند که نقش قابل توجهی در احیاء پاسداری و حفظ بخش مهمی از مصادیق میراث فرهنگی ناملموس با انتقال بین‌نسلی، در شهر اصفهان دارند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: معرفی چهره‌های شاخص همچون بانو علویه همایونی که در سال 1388 نیز به عنوان چهره ماندگار انتخاب شدند ضمن هویت‌بخشی به بانوان جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان، عرصه بروز توانمندی‌ها را برای بانوان گرانقدر شهرمان مهیا می‌کند.

مراسم بزرگداشت ایشان با هدف تجلیل از مقام والای علمی و اخلاقی این بانوی وارسته و نقش بسیار مهم و تأثیرگذار ایشان در حوزه آموزش و ترویج علوم و معارف اسلامی به ویژه در میان بانوان، برگزار می‌شود.

بانو علویه همایونی دانش‌آموخته حوزه و دانشگاه این تقابل را به حرکتی همسو تبدیل کرده است و از این رو الگویی بسیار مناسب برای حضور سیاسی و اجتماعی و فرهنگی زنان در عصر جدید محسوب می‌شود.

همایش ویژه همایونی آراسته به علم امین از سوي سازمان فرهنگي تفريحي با محوریت تجلیل از بانو علویه همایونی شاگرد برجسته بانو مجتهده امین(ره)امروز در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته برگزار می‌شود




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.