رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و مشاورین املاک رایل گفت: منطقه سیستان سالهاست که گرفتار خشکسالی بوده و به بسیاری از مشاغل،آسیبهای جدی و جبران ناپذیری وارد کرده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ محمد ناصرزاده باابراز گلایمندی ازعدم محقق نشدن وعده‌های مسئولین در خصوص معافیتهای مالیاتی کسبه و صنوف در این شهرستان، افزود: بارها اتفاق افتاده که مسئولین درجلسات قول بخشودگی جرائم مالیاتی و حتی معافیتهای مالیاتی را داده اند ولی متأسفانه به هیچ وجه به وعده هایی که داده اند جامه عمل نپوشانده اند.

وی ادامه داد: خشکسالی ها، نبود درآمد و بی رونقی بازار، باعث شده تا خیلی از کسبه از این منطقه به نقاط دیگر کشور بروند و برای اینکه بتوانند خرج زن و فرزندشان را در بیاورند مجبور به کارگری و مسایلی از این قبیل بشوند.

وی تصریح کرد:: به دلیل مالیاتهای بی رویه و سنگین و ناتوانی در بازپرداخت، از دیماه سال گذشته تا کنون درحدود 30 نفر از اعضا، مجبور به ابطال پروانه کسب شان شده اند که به طور میانگین در هر مغازه چهارنفر مشغول به کار بوده اند و در مجموع، با ابطال این پروانه ها عملاً بیش از 100 نفر از کار بیکار شده اند.

وی از مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا باتوجه به شرایط موجود در منطقه سیستان و شهرستان زابل، بی رونقی بازار و نبود درآمد، درخصوص معافیتهای مالیاتی کسبه وبازاریان  این منطقه تلاش بیشتری صورت پذیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار