فرمانده بسیج حوزه صالح‌آباد با بیان اینکه تمام کشورهای دنیا چشم به این انقلاب اسلامی ایران دوخته‌اند، گفت: رکن مهم اقتصاد مقاومتی تکیه بر توانمندی‌های داخلی است که تحقق این امر تحریم‌های دشمن را بی‌اثر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی محقق می کنیمگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حسینی در جمع بسیجیان حوزه صالح‌آباد با اشاره به نامگذاری امسال اظهار داشت: سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» نامگذاری شده بنابراین همه ما باید در تمام زمینه‌ها تلاش بیشتری انجام بدهیم وامیدی به کشورهای بیگانه نداشته باشیم.


وی با تأکید بر ضرورت اقتصاد مقاومتی در کشور عنوان کرد: هر کدام از ما که بتوانیم یک گره از کار این کشور اسلامی باز کنیم ضربه‌ای به دشمن وارد شده است.

فرمانده بسیج حوزه صالح‌آباد ابراز داشت: ما بسیجیان باید بیشتر از دیگران تلاش کنیم تا شعار امسال تحقق یابد و دشمنان این انقلاب هرچه بیشتر مأیوس و ناامید شوند.

وی با بیان اینکه تمام کشورهای دنیا چشم به این انقلاب اسلامی ایران دوخته‌اند، گفت: رکن مهم اقتصاد مقاومتی تکیه بر توانمندی‌های داخلی است که تحقق این امر تحریم‌های دشمن را بی‌اثر خواهد کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.