فرماندار تربت جام گفت : مدیران در سال اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل صادقانه خدمت کنند و نسبت به رونق مسائل اقتصادی شهرستان که در حال حاضر مطلوب نیست کارهای جدی و اساسی انجام دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ؛ رستمی در درجمع نخبگان و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری گفت : هر ساله مقام معظم رهبری راهبرد را در اول سال برای دولت ترسیم می کند و معظم له سال جاری را به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کردند که به جهت اجرایی شدن شعار سال اولین جلسه شورای اداری با حضور فعالان و نخبگان اقتصادی و سرمایه گذاری برگزارمی شود.

وی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب از هفت سال گذشته، پنج سال آن را با عنوان اقتصادی، کار، تولید و اشتغال عنوان کرده اند، افزود: حوزه اقتصادی برای کشور و شهرستان بسیار مهم است که باید اقدام و عمل جدی صورت گیرد.

فرماندار تربت جام با ابراز تاسف از وضعیت نامطلوب تعاونی های شهرستان خاطرنشان کرد: تشکیل تعاونی جدید به بهانه استفاده از تسهیلات ممنوع است و موافق نیستم تعاون هایی که فعال نیستند باید به آنان کمک شود و تا فعال شوند.

رستمی با اشاره به اینکه در راستای عملیاتی شدن شعار سال و قابلیت شهرستان ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با حضور فعالان و نخبگان اقتصادی و سرمایه گذاری تشکیل می شود تا از نظرات آنان در جهت رونق اقتصاد مقاومتی استفاده شود اظهار داشت: اولویت اول ستاد اجرایی ستاد اقتصاد مقاومتی احیاء و راه اندازی توسعه و به ظرفیت رساندن واحدهای تولیدی است.

وی با اشاره به تعطیلی برخی واحدهای تولیدی و دارای مجوز بیان داشت : به اندازه کافی طرح های نیمه تمام و راکد در منطقه داریم و خیلی از مجوزها به صورت کاغذ روی دست مردم مانده است که باید رسیدگی شود.

فرماندار تربت جام با اشاره به صنوف مزاحم در سطح شهر که چند سال است وضعیت نامطلوب دارند خاطرنشان کرد : کارخانجات سیمان و سلیس قراربود بهمن سال گذشته برخی فازهای آنان استارت شود و الان دوماه عقب هستیم.

رستمی با اشاره به دغدغه ها و چالش های تولیدی شهرستان گفت : عالی ترین مرجع شنیدن دغدغه ها و چالش های واحدهای تولیدی همین شورای اداری شهرستان است که در وضعیت اقتصادی و تصمیم گیری تاثیرگذار می باشد.

امام جمعه اهل سنت تربت جام در ادامه ضمن تبریک ماه رجب و گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت : مدیران در سال اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل صادقانه خدمت کنند و نسبت به رونق مسائل اقتصادی شهرستان که در حال حاضر مطلوب نیست کارهای جدی و اساسی انجام دهند.

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی گفت : در گذشته از نظرات نخبگان و فعالان اقتصادی خوب استفاده نشده و امیدواریم در سال جدید از پیشنهادات آنان در مسایل اقتصادی و سرمایه گذاری بهره برداری شود.

وی با ابراز تاسف از عدم سرمایه گذاری برخی سرمایه گذاری در منطقه تصریح کرد : متاسفانه عده ای از سرمایه گذاری،سرمایه خود را در دیگر مراکز استانها و شهرستان ها می برند که این کار درستی نیست و اقتصاد در شهرستان باید در همین شهرستان به کار گرفته شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.