عضو کمیسیون اقتصادی گفت: به کشاورزان شهرستان فلاورجان ظلم شده است. از وزیر نیرو تقاضای رسیدگی دارم.

پر کردن چاه آب کشاورزان فلاورجان ظلم است/ اکثر روستاها قابلیت تبدیل شدن به شهر را دارندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در تذکر شفاهی امروز مجلس شورای اسلامی در خطاب به دولت گفت: اوایل مجلس هشتم یا نهم در رابطه با تصمیمات کشوری قانونی را تصویب کردیم.

وی در ادامه اظهار داشت: زمانی که دولت روی کار آمد این قانون نادیده گرفته شد و سه سال است که قصد ارائه لایحه‌ای برای تغییر طرح جامع را دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به اینکه بیشتر روستاها حق ارتقا به شهر شدن را دارند تصریح کرد: بیش از سه سال است که اکثر روستاها با جمعیتی بیش از 6 هزار نفر قابلیت تبدیل شدن به شهر را دارند و انتظار می‌رود دولت آنها را از روستا به شهر تغییر دهد.

موسوی لارگانی در ادامه افزود: در این راستا 160 نماینده به آقای لاریجانی نامه نوشتند و درخواست رسیدگی به این قانون را داشتند اما متاسفانه در این زمینه کوتاهی شده است.

وی تاکید کرد: مورخ 6/10 صورت جلسه‌ای در وزارت کشور نوشته شد و نام چند روستا ذکر و مقرر شد ظرف 1 ماه در هیئت دولت مطرح شود.

عضو کمیسیون اقتصادی در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: چاه‌های آب کشاورزان به وفور در حال پر شدن است و در صورت جلسه‌ 9 ماده‌ای که آذرماه در وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو نوشته شد حتی یک مورد آن هم عملی نشد.

موسوی لارگانی در ادامه یادآور شد: بصورت علنی به کشاورزان شهرستان فلاورجان ظلم شده است. از وزیر نیرو که قول پیگیری داده‌اند تقاضای رسیدگی دارم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از وزیر بهداشت و درمان خواهشمندم نسبت به مهیا ساختن تجهیزات و پزشک متخصص برای بیمارستان شفا اقدامات لازم را صورت دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشاورزان ، چاه آب ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار