رئیس هیئت فوتسال استان قم گفت: مجموعه یاسین پیشرو برای گرفتن امتیاز کامل تیم فوتسال ابتدا باید تعهدات مالی نسبت به بازیکنان و کادر فنی عمل کند.

حفظ تیم فوتسال در قم شرط واگذاری است/ یاسین پیشرو تسویه نکند، امتیاز نمی‌گیرد

کریم بهرامی رئیس هیئت فوتسال استان قم در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: شنیده‌ام که یاسین پیشرو خواهان امتیاز تمام و کمال تیم فوتسال است اما این امتیاز متعلق به بخش دولتی است و واگذاری آن شرایط ویژه‌ای دارد، اموال دولت با سلسه مراتب خاصی به بخش خصوصی واگذار می‌شود و باید مزایده برگزار شود.

قبل از همه این بحث ها مهمترین شرط واگذاری امتیاز به مجموعه یاسین نرفتن امتیاز به خارج از استان است، اگر مسئولان پذیرای این مهم باشند با کمال میل با واگذاری امتیاز موافقم.

وی در خصوص تعهدات انجام نشده مجموعه یاسین پیشرو افزود: تاکنون از سوی بازیکنان تیم یاسین پیشرو شکایت هایی را مبنی بر عقب افتادن تعهدات حامی مجموعه دریافت کردیم، البته هیچ یک از اعتراضات کتبی نبوده است اما 50 درصد مبلغ قرارداد تمام بازیکنان پرداخت نشده است.

شرط اصولی تیمداری اجرای تعهدات است، پس یاسین پیشرو قبل از خرید امتیاز باید تمام قرار دادها را پرداخت کند، زیرا اداره ورزش به اطمینان قول مسئولان تیم را به یاسین سپرده و تمام اعضا در حال حاضر با تیم طرف هستند. حتی اگر یاسین پیشرو تیم داری کنند یا با نام دیگری در رقابت ها حاضر شود مجبور به پرداخت قرار دادها است در غیر این صورت واگذاری امتیاز صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال ، بهرامی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار