مسئول کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال در گروه سختی قرار گرفته است چرا که ازبکستان و کره جنوبی قدرتمند هستند.

ازبکستان و کره جنوبی قدرتمند هستند

مرتضی محصص در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: من برخلاف اظهارات برخی کارشناسان گروه، ایران را برای حضور در جام جهانی سخت می‌دانم.

وی در ادامه عنوان کرد: تیم ملی کره جنوبی حریف سختی برای فوتبال کشورمان محسوب می شود، این تیم از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار است، همچنین سرعت و خلاقیت خوبی دارد و بازی های تیم ملی مقابل کره جنوبی همواره حساس است.

کارشناس فوتبال اظهار کرد: به نظرم همگروهی ایران با ژاپن نسبت به همگروهی با کره جنوبی آسانتر است.

محصص درباره ارزیابی اش از همگروهی با ازبکستان گفت: ما ازبکستان را در تاشکند بردیم اما از این تیم در تهران شکست خوردیم، به هر حال این تیم حریف ساده‌ای نیست، همچنین قطر هم حریف ساده‌ای نیست.

وی درباره تیم های ملی سوریه و عراق تصریح کرد: تیم های ملی سوریه و عراق با وجود مشکلات زیاد در کشورشان همواره مقابل تیم های بزرگ دردسر ساز هستند. به هر حال آنها با جدیت بازی هایشان را پیگیری می‌کنند.

محصص اظهار کرد: تیم ملی کشورمان در خانه به مصاف سوریه می‌رود اما اشتباه بزرگی است که بازی با تیم‌های قطر و سوریه را آسان حساب کنیم.

مسئول کمیته فنی فدراسیون فوتبال بیان کرد: همه تیم ها برای رسیدن به جام جهانی انگیزه مضاعف دارند، بر این اساس ما نباید بازی با تیم‌های گروه A را آسان و راحت در نظر بگیریم.

کارشناس فوتبال اظهار کرد: بازی ساده‌ای در جام جهانی وجود ندارد و همه تیم ها با برنامه در این رقابتها حضور می‌یابند.

وی درباره تیم ملی چین تصریح کرد: تیم ملی چین در همه رده ها تغییر و تحولات نداشته است، براین اساس ما نباید نگران بازی با چین باشیم و کره جنوبی حریف اصلی مان است.

مسئول کمیته فدراسیون فوتبال بیان کرد: خوشحالم که با این کادر فنی به جام جهانی می رویم، همچنین ما توانمندی حضور در جام جهانی را داریم و با کمک مسئولان فوتبال می‌توانیم نتایج خوبی در جام جهانی کسب کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کی روش به فوتبال کشورمان خدمت کرده و ما  باید از تجربیاتش استفاده کنیم، درخواست هایش مقبول است و ما باید آنها را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: محصص ، تیم ملی ، گروه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار