تمرینات تیم ملی قایقرانی معلولان برای آمادگی در رقابت های سهمیه المپیک 2016 ریو ادامه دارد.

آلمان، مقصد پاروزنان پارالمپیکی ایران برای کسب سهمیهبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی قایقرانی معلولان تمریناتشان را مداوم ادامه می دهند تا برای مسابقات کسب سهمیه عازم مسابقات قهرمانی جهان دیسبورگ آلمان شوند.

ایران که تا به امروز یک سهمیه پارالمپیک توسط شهلا بهروزی‌راد در رشته قایقرانی به دست آورده، از شرکت‌کنندگان در مسابقات جهانی آلمان خواهد بود.  
 
بهروزی‌راد، تنها نماینده قایقرانی ایران در بخش بانوان مسابقات جهانی آلمان خواهد بود. ترکیب تیم اعزامی مردان نیز پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی مشخص می‌شود.  
 
در ماه اردیبهشت آلمان میزبان مسابقات جهانی در رشته قایقرانی است که حکم آخرین مرحله گزینشی بازی‌های پارالمپیک را هم دارد و از این حیث از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.  
  
مسعود مهدوی نیا، مربی تیم معلولان قایقرانی در این باره گفت: سال جدید از 7 فروردین در دریاچه آزادی اردوهای تدارکاتی تیم ملی را آغاز کردیم و 24 اردیبهشت پاروزنان به دیسبورگ آلمان اعزام می شوند و تمریناتشان ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: برای کسب سهمیه المپیک نادر عیوضی با درصد معلولیت LAT و اکبر طهماسبی با درصد LAT نفرات منتخب برای کسب سهمیه هستند و شهلا بهروزی راد نیز با درصد معلولیت ال ای تی برای ارتقای رکوردش در این رقابت ها شرکت می کند.  
 
مهدوی نیا در ادامه خاطر نشان کرد: نادر عیوضی تمریناتش را در بندر انزلی ادامه می دهد و تمرینات شهلا بهروزی راد و اکبر طهماسبی در دریاچه آزادی ادامه دارد.
 
بهروزی راد: انتظار خرید قایق برای معلولان وارد سال چهارم شد

شهلا بهروزی راد، ملی پوش معلول قایقرانی بیان کرد: تمرینات را در دریاچه آزادی به صورت مستمر ادامه می دهیم تا 24 اردیبهشت که اعزام ها آغاز شود و امیدوارم بتوانم رنکینگم را ارتقاء دهم.

وی در ادامه یاد آور شد: تا به حال مربی تیم از تمریناتم رضایت داشته است و به نتیجه ای که دنبال می کردیم رسیده ایم، تنها مشکلی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم نبود قایق مناسب است، زیرا 4 سال است که فدراسیون وعده خرید قایق وی‍ژه معلولان را داده است اما هنوز تهیه نکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار