طی آئینی از تنی چند از خیران بخش خدمات عمومی شهرداری در محل شهرداری منطقه یک آبادان تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شهردار منطقه یک آبادان گفت: امید می رود تا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده بتوانیم در عرصه های مختلف خدمات رساني به شهروندان، گامهای بیشتر و مهمتری را برداریم.

محمدحسین سیادت افزود: بدون شک توسعه و رونق شهری بدون مشارکت و همراهی مردم به ویژه حمایت خیران که بدون چشمداشتی براي فراهم سازی بخشی از امکانات مورد نیاز شهروندان تلاش می کنند، میسر نخواهد بود.

وی از ساخت سرویس های بهداشتی و پارکینگ های طبقاتی به عنوان برخی از این خدمات ارائه شده نام برد و گفت: لزوم ساخت سرویس های بهداشتی به ویژه در نقاط پرتردد و پرجمعیت شهری یکی از مواردی بود که با همراهی تعدادی از خیران به انجام رسید.

شهردار منطقه یک آبادان از خیران خواست تا به منظور برخورداری از شهری در خور شان نام آبادان و آبادانی همکاری خود را با شهرداری همچنان ادامه دهند.

سيادت گفت: مشارکت خیران در ساخت پارکینگ های طبقاتی موجب شد تا موضوع ترافیک شهری که به سبب پارک خودروها در تمامی مکانها انجام می شد، روانتر شود که اعلام رضایت شهروندان و میهمانان از خدمات ارائه شده خود گواه این مدعاست.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، مراسم ، تقدیر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.