رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت:. تعداد 12 واحد نانوایی و اختصاص آرد مازاد بر سهمیه جهت پخت دو شیفت در جوار مراکز تفریحی و تجاری انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه قادری اظهار داشت: یک هزار و453 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در طول طرح نوروزی در شهرستان مهاباد انجام گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: علاوه بر آن اخذ موجودی انبارها و سردخانه ها از لحاظ بررسی میزان موجودی مواد غذایی و میوه، معرفی عاملان توزیع میوه شب عید به تعداد 11 واحد و معرفی عاملان توزیع مرغ منجمد به اداره جهاد کشاورزی به تعداد 11 واحد انجام شد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر در طرح نوروزی، نظارت بر توزیع مقدار 38 تن مرغ منجمد توزیع شده توسط تعاونی مرغ داران انجام و تعیین تعداد هشت واحد صنفی برای ارائه خدمات مکانیکی و اطلاع رسانی در این زمینه در مبادی ورودی شهر و تعیین تعداد 12 واحد نانوایی و اختصاص آرد مازاد بر سهمیه جهت پخت دو شیفت در جوار مراکز تفریحی و تجاری انجام شد.

قادری بیان کرد: درطول طرح نوروزی تعداد 88 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی تا تصمیمات نهایی اتخاذ گردد.

وی اضافه کرد در این طرح 27 مورد گشت مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، بهداشت، تعاون استان و اداره میراث فرهنگی از سایر اقداماتی بود که این اداره انجام داده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد افزود: در طرح نوروزی بازرسی مستمر از پایانه های مسافری، دفاتر سیاحتی و گردشگری و مرکز تفریحی و گردشگری از سایر اقدامات بوده است.

انتها ی پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.