یک محموله سوخت قاچاق 42 هزار لیتری توسط نیروهای گشت منطقه سوم نیروی دریایی سپاه امام حسین (ع) در اروندرود کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رزمندگان واحد گشت و شناسایی این منطقه در جریان گشت‌های عادی خود در حوالی اروندرود، به دو فروند شناور مشکوک شدند که در پی اخطار و فرار این شناورها، محموله‌ای شبیه به مارماهی از جنس برزنت و پوشش داخلی خاص از آنان به جای ماند.

پس از تخلیه دو شناور، بیش از 42 هزار لیتر سوخت قاچاق که با هدف انتقال و تحویل به واسطه‌هایی در کشورهای همسایه جاسازی شده بود، کشف شد.

قاچاقچیان با ساخت یک محموله ویژه 42 متری از جنس برزنت و پوشش داخلی مخصوص و به شکل لوله، مبادرت به جاسازی سوخت قاچاق کرده بودند.

یکی از مسئولان منطقه سوم ندسا درباره عملیات کشف این محموله سوخت قاچاق گفت: واحدهای گشت منطقه سوم بر اساس مأموریت روزانه ابلاغی خود، در حال گشت‌زنی در آب‌های شمالی خلیج فارس در حوزه استحفاظی اروندرود بودند که به دو شناور در حال حرکت مشکوک شدند.

وی افزود: پس از تعقیب و گریز، محموله ویژه سوخت قاچاق شامل بیش از 42 هزار لیتر سوخت قاچاق و مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه از آنان کشف و ضبط شد.

این مسئول گفت: در این عملیات دو نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند که پس از انجام بازجویی‌های اولیه و با هماهنگی فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه به همراه محموله سوخت و کالاهای قاچاق تحویل مقامات قضایی استان خوزستان شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، قاچاق ، سوخت ، اروندرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.