به توان و نیروی عظیم خود باور داشته باشیم و تولید ایرانی را ارج نهیم تا شکوفایی اقتصادی در کشور رونق یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  فرماندار تفت در دومین نشست کارگروه ویژه این شهرستان با اشاره به اصلی ترین محورهای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: حمایت از تولید ملی، مدیریت مصرف و منابع، استفاده حداکثری از زمان، منابع و امکانات و حرکت بر اساس برنامه، از مسائل و محورهای مهمی است که همه متولیان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

محمود زارع با بیان این که اقتصاد مقاومتی، در حقیقت ترویج فرهنگ کار و کوشش در کشور و خود اتکایی است افزود: باید به توان و نیروی عظیم خود باور داشته باشیم و تولید ایرانی را ارج بنهیم تا شکوفایی اقتصادی در کشور رونق یابد.

وی نقش مدیران دستگاه های اجرایی را در زمینه سازی برای تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی یادآور شد و بیان کرد: مدیران دستگاه ها باید با شناخت آگاهانه از سیاست های اقتصاد مقاومتی و همچنین رصد دقیق نیازها و مشکلات دستگاه خود، برنامه لازم برای تطبیق با این سیاست ها را تدوین و نتایج حاصل از اجرای آن را به مردم اطلاع رسانی کنند.

فرماندار تفت با اشاره به این که در زمینه بستر سازی اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی آن در کشور قدم های خوبی برداشته شده است افزود: آنچه که امروز به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به آن نیازمندیم اقدام عملی و روشن در این رابطه است.

زارع کاهش وابستگی بودجه کشور به منابع نفتی، توجه به صادرات، پیگیری برای حل مسائل و مشکلات در بخش های تولیدی و ... را برخی از اقدامات اساسی دولت تدبیر و امید در این رابطه برشمرد و اظهار کرد: دستگاه های اجرایی در شهرستان تفت نیز باید با هوشیاری و تلاش مضاعف، راه های کمک به عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور را بشناسند و نقش مهم خویش را به درستی ایفا کنند. 


انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.