فرماندار اشكذر در جمع تنى چند از روحانيون اين شهر به ارائه آمار قابل قبول كارگزاران دولت تدبير و اميد در عرصه هاى گوناگون براى اشكذر پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ صبح دوشنبه  23 فروردین به مناسبت شهادت امام علی النقی الهادی علیه‌السلام فرماندار اشكذر در دفتر امام جمعه اين شهرستان با جمعى از روحانيون اشكذرى ديدار كرد.

محمد على شاه حسينى در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در شهرستان اشکذر توسط کارگزاران دولت تدبیر و امید طی دو سال گذشته گفت: علا رغم مشکلات مالی و اقتصادی، دولت یازدهم اقدامات قابل قبولی درزمینه های عمرانی، آموزشی، بهداشتی و زیر بنایی در سطح شهرستان انجام داده است.

شاه حسينى همچنين در این نشست به نقش و جایگاه روحانیون در کشور اشاره کرد و افزود: علما در ادوار مختلف تاریخ محل رجوع و مورد اعتماد مردم بوده و همواره به‌عنوان پل ارتباطی بين مردم و مسئولان در طرح مسائل و حل آن‌ها ایفای نقش کرده‌اند.

در پايان اين جلسه روحانیون نیز ضمن تقدیر از خدمات انجام‌شده نقطه نظرات و راهکارهای خود باهدف توسعه و پیشرفت بیشتر در شهرستان را بیان کردند.

انتهاى پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار