سخنگوی جبهه پیروان گفت: موفقیت روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 بستگی به عملکرد مناسب دولت دارد.

سید کمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه‌ی احزاب و تشکل ‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص کلید پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96، اظهارداشت: موفقیت یا عدم موفقیت روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 بستگی به عملکرد مناسب دولت در یک سال باقی مانده‌ دارد البته آنچه که اهمیت زیادی دارد، تصمیم وی برای حضور در انتخابات است.

سخنگوی جبهه‌ی پیروان خط امام و رهبری در ادامه افزود: ملت ما از هوشمندی بالایی برخوردار هستند، چرا مه مردم با حضور در انتخابات اعم از ریاست‌جمهوری، مجلس و شورای شهر با ارائه‌ی رای خود اظهارنظر می‌کنند. 

سجادی با اشاره به اینکه توجه به نیازهای اساسی مردم از جمله مسائل اقتصادی، اشتغال و رفاه نسبی اهمیت دارد، ادامه داد: در واقع دولت کنونی باید در حل مسائل مورد توجه مردم که در راس آنها مسائل اقتصادی است، عملکرد مناسبی داشته باشد. 

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مسائل سیاسی و فرهنگی نیز بعد از مسائل اقتصادی باید جزء اولویت‌های برنامه‌ای دولت قرار گیرد، درصورتی که دولت کنونی بتواند در زمینه‌های مذکور موفقیت قابل قبولی کسب کند، احتمالا روحانی بتواند در انتخابات ریاست جمهوری بعدی منتخب مردم شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار