رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: مکان و برنامه اردوهای تیم ملی را طبق شرایط آب و هوای ریو تنظیم می کنیم.

 حبیب خمجانی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: اردوی اول تیم ملی را باتوجه به زمان کمی که داریم با ترکیب 15 بازیکن آغاز کردیم و اردیبهشت ماه مرحله ی دوم آن را به علت شباهت سازی با آب و هوای ریو با حضور 10 بازیکن در گیلان برپا خواهد شد.

وی افزود: حدود 8 بازیکن لژیونر داریم که تا پایان اردیبهشت ماه در مسابقات باشگاهی کشورهای ترکیه و اسپانیا حضور دارند  و از اردوی سوم که خرداد ماه برگزار می شود، به جمع تیم ملی اضافه می شوند. 

خمجانی ادامه داد: بازیکنان ملی پوش برای حضور در رقابت های پارالمپیک ریو باید کارت کلاس بندی پزشکی بین المللی از سوی IWBF، داشته باشند و در حال حاضر 25 ورزشکار حائز این شرایط داریم و در نهایت 12 نفر از آنها به عنوان ترکیب اصلی تیم به ریو اعزام می شوند.

وی در خصوص برنامه اردوهای تیم ملی عنوان داشت: 5 مرحله اردوی دیگر تا زمان اعزام به ریو برای تیم ملی در نظر گرفته شده است و در تیر ماه نیز ترکیب نهایی معرفی می شود و در صورت فراهم شدن شرایط دو رویداد تدارکاتی برون مرزی را برگزار کنیم که به آمادگی بیشتر تیم کمک خوبی می کند.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر در پایان گفت: در رقابت های پارالمپیک ریو 12 تیم حضور دارند که پس از قرعه کشی، رقبای کشورمان نیز معرفی می شوند. اما برنامه آنالیز تیم ها را در برنامه اردوها خواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار