رییس سازمان امور دانشجویان از باز شدن سامانه نقل و انتقالات دانشجویی در اردیبهشت 95 و برگزاری مراسم نهایی جشنواره دانشجوی نمونه بعد از ماه رمضان خبر داد.

صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در نشست خبری که امروز در محل این سازمان برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جواندرباره شروع ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان اظهار کرد: سامانه ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان از اردیبهشت ماه باز شده و تا یک یا  یک و نیم ماه برای ثبت درخواست ها باز است. درواقع دانشجویان با بارگزاری مستندات لازم خود مانند بیماری و ازدواج و.. درخواستاشان را ارسال می کنند.

وی افزود: بعد از ثبت نام یک و نیم ماه به دانشگاه مبدا و سپس به دانشگاه مقصد فرصت داده می شود تا بررسی های خود را انجام دهند و در نهایت در اوایل شهریورماه نتایج اعلام می شود.

صدیقی بیان کرد: هرچند که جمعیت متقاضیان این امر سال به سال کمتر شده و سال 94 حدود 15هزار مورد ثبت نام داشتیم اما همچنان بنا به دلایلی از جمله مخالفت های دانشگاه مبدا و مقصد، با درخواست حدود یک سوم متقاضیان موافقت می شود. با توجه به تذکرات لازم در هنگام انتخاب رشته ،  ثبت درخواست مهمانی و انتقالی بهتر است کمتر شود.

رییس سازمان امور دانشجویان در خصوص جشنواره دانشجوی نمونه یادآور شد: انتخاب دانشجویان نمونه به مرحله داوری رسیده است.دانشجویان نمونه در سطح دانشگاه ها انتخاب شدند و قرار است که از میان این انتخاب ها دانشجویان نمونه کشوری انتخاب شوند.

وی ادامه داد: احتمال دارد برگزاری مراسم نهایی این جشنواره بعد از ماه مبارک رمضان باشد.

صدیقی درباره جوایز دانشجویان نمونه این جشنواره خاطر نشان کرد: دانشجویان دکتری که نمونه انتخاب شوند از فرصت مطالعاتی کاملا رایگان استفاده می کنند. برای ادامه تحصیل در مقطع بعدی دانشجویان هم مطابق برنامه های سال های گذشته رفتار می کنیم . 

وی در پایان اظهار داشت: برای جایزه نقدی برگزیدگان این جشنواره سعی بر افزایش سالانه جایزه داریم اما از آنجاکه هنوز به تصویب شورا به طور کامل نرسیده است، بعد از تصویب نهایی مقدار این جایزه نقدی را اعلام می کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.