نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت: دولت باید فکری به حال وضعیت نابسامان اقتصادی بکند.

آقای رئیس‌جمهور!فکری به حال وضعیت نابسامان اقتصادی کنیدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرج االه عارفی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد طی تذکر شفاهی در صحن علنی امروز مجلس با بیان نگرانی اکثریت مردم و وضعیت نابسامان اشتغال در سطح جامعه گفت: آقای رییس جمهور تقاضا دارم به این مسئله مهم رسیدگی کنید.

وی ادامه داد: از وزیر صنعت و معدن می‌خواهم در خصوص اعطای تسهیلات وام بانک صنعت و معدن به کارخانه فراوری محصولات کشاورزی که متاسفانه چندین سال است معطل گذاشته شده اقدام کند.

نماینده مردم کرمانشاه افزود: از وزیر کشاورزی می‌خواهم در مورد پایانه صادرات کشاورزی فکری کند زیرا سرمایه داران و سهام داران خارجی در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند ولی متاسفانه بانک کشاورزی تاکنون سهم خود را پرداخت نکرده و همین امر باعث شده که این فرصت مهم از کشاورزان در سالی که به اقتصاد مقاومتی نام گذاری شده است، گرفته شود.

عارفی تصریح کرد: از وزیر نیروها می‌خواهم درخصوص حق آبه داران هریرود که متاسفانه تاکنون نسبت به احقاق حقوق آنها اقدامی نشده است.

وی در پایان خطاب به رییس جمهور اظهار کرد: در خصوص تخصیص سریع ماده 180 تقاضا دارم هرچه سریعتر اقدام کنند، این ماده که طرح توازن منطقه ای است در حقیقت باعث محرومیت زدایی از برخی مناطق می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار