فرماندار ریگان گفت: منابع طبیعی و دیگر دستگاهها برای مهارطوفان های شن محلی تلاش کنند تا شاهد رونق بیشتر اقتصادی منطقه باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،امین باقری افزود: با توجه به شرایط منطقه راه اندازی کارخانه نئوپان وخوراک دام می توانددر توسعه اقتصادی شهرستان تاثیر به سزایی ایفا کند.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغالهای خرد در روستاهای محروم ریگان می تواند در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل می باشد تاثیر به سزایی در روستاهای ریگان ایجاد نماید.

وی افزود:با توجه به شعار امسال دو پروژه مهم بیمارستان وجاده ریگان جاسک به سرانجام  برسند تا با راه اندازی انها مشکل اهالی ریگان بر طرف شود.

فرماندار ریگان گفت :یکی از تهدیداتی که در شهرستان ریگان وجود دارد توفانهای شدید شن می باشد که منابع طبیعی وابخیزداری کشور در این زمینه اعتباراتی جهت مهار آنها تخصیص دهد.

باقری با اشاره به اینکه این توفانها لوکال ومحلی می باشندواز جایی دیگر نشات نمی گیرند اظهار کرد: ریگان کانون بحران ریزگردها وتوفانهای شدید شن می باشند که در این زمینه چاره اندیشی شود

وی خاطر نشان کرد این توفانهای شدید شن اقتصاد شهرستان را دچار مشکلاتی کرده است که با مهار آنها می توان اقتصاد شهرستان را شکوفا کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ریگان ، طوفانها ، اقتصاد ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار