دانشگاه علوم اسلامی رضوی با ارائه 97 عنوان از جدیدترین مجلات و کتب در بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد یافت.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ارائه 97 عنوان از جدیدترین مجلات و کتب نشر شده توسط انتشارات این دانشگاه، در نمایشگاه تهران حضور خواهد یافت.

این دانشگاه در نمایشگاه امسال از سه کتاب «شرط ذخیره مالکیت»، «نظام مدیریت علوی» و «کتاب پول و بانکداری» رونمایی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش «منشورات حوزه پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی» و مجله های علمی دانشگاه شامل (مجله علمی- پژوهشی آموزه های حقوق کیفری، قرآنی، فلسفی و فقه مدنی) و (مجله اندیشه حوزه) از نمونه عملکرد‌های علمی-فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی است که در این نمایشگاه‌ به نمایش گذاشته می شود.

شایان ذکر است؛ دانشگاه علوم اسلامی رضوی تاکنون در بیش از یازده دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است و با حضور در نمایشگاه های علمی- فرهنگی گوناگون، سعی در نشر و بازتاب آخرین پژوهش‌های به دست آمده در این مرکز علمی دارد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار