دفاع تمام قد مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از کادر فنی

افشارزاده: پاداش ویژه‌ای را برای آبی پوشان تصویب کردیم

مدیرعامل باشگاه استقلال از پاداش ویژه آبی پوشان در بازی های آینده و همچنین بازی دربی و تصویب آن در هیئت مدیره خبر داد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جلسه هیئت مدیره گفت: جلسه بسیار خوبی را با تمامی اعضای هیئت مدیره برگزار کردیم و در خصوص مسائل جاری باشگاه و همچنین بازی دربی صحبت های لازم را انجام دادیم و همچنین اعضای هیئت مدیره و من حمایت کامل خود را از کادر فنی و بازیکنان در این جلسه اعلام کردیم.
 
وی ادامه داد: با توجه به صحبت های صورت گرفته و تصویب در جلسه امروز قرار شد در چند بازی آینده جایزه های ویژه ای را در هر بازی برای آبی پوشان در نظر بگیریم به این شکل که آبی پوشان در صورت برد در بازی های باقیمانده لیگ پاداش ویژه دریافت خواهند کرد همچنین قرار است اعضای تیم پاداش ویژه و قابل قبولی را در صورت برد در دربی از اعضای باشگاه دریافت کنند.
 
افشارزاده افزود: جا دارد از هواداران آبی پوشان قدردانی ویژه ای داشته باشم که همیشه تیم خود را مورد حمایت قرار می دهند و از آنها می خواهم روز جمعه در بازی دربی نیز تیم را مورد حمایت قرار دهند و با حضور در ورزشگاه یار 12 استقلال باشند.   
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موارد مطرح شده در جلسه امروز مربوط به چارت باشگاه استقلال بود که قرار است هفته آینده نیز این مسئله مورد بررسی و پس از تصویب، آن را ابلاغ کنیم.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار