#بین_خطوط؛

من بین خطوط می رانم+تصاویر

کاربران فضای مجازی برای فرهنگ سازی رانندگی دست به کار شدند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روز ها در خیابان ها که رانندگی می کنیم انگار قانونی جدید وضع شده که همه ملزم به رعایت آن هستند. قانونی که می گوید هر جای خیابان خالی بود سریع با رفتن به چپ و راست باید پر شود.
یکی از دلایل عمده ترافیک در شهر های بزرگ رعایت نکردن قانون حرکت بین خطوط است. رعایت نکردن این قانون علاوه بر به وجود آوردن هرج و مرج دلیل عمده تصادفات رانندگی درون شهری نیز هست.
اینکه اغلب اوقات اکثر رانندگان از ترافیک گله‌مند هستند و ابراز سردرگمی و خستگی می‌کنند، به همین موضوع بازمی‌گردد. ماده ١١٩ آیین‌نامه راهنمایی‌ورانندگی، صراحتا اشاره می‌کند در راه‌هایی که خط‌کشی‌شده است، وسایل نقلیه باید در مسیر بین خطوط حرکت کنند و در صورت نیاز به خروج و تغییر خط حرکت، با احتیاط کامل ابتدا راهنما زده و با این کار رانندگان وسایل‌نقلیه دیگر را از قصد خود آگاه کرده و سپس با رعایت حق‌تقدم، وارد خط‌های عبوری دیگر شوند. حال اگر رانندگان به این تکلیف قانونی خود عمل نکنند، مشمول اعمال قانون می‌شوند. اما این اعمال قانون برای برخی چندان هم کارساز نبوده و این بار کاربران فضای مجازی دست به حرکت جالبی زدند و با ساختن هشتگ بین خطوط رانندگی کنیم سعی بر نهادینه کردن این قانون و ایجاد فرهنگ درست رانندگی دارند.

کمپین بین خطوط برانیم

کمپین بین خطوط برانیم

کمپین بین خطوط برانیم

کمپین بین خطوط برانیم

کمپین بین خطوط برانیم



کمپین بین خطوط برانیم

کمپین بین خطوط برانیم

کمپین بین خطوط برانیم





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار