مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هامون گفت: در سال گذشته 5 میلیارد و 771 میلیون ریال در قالب وام قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان مورد حمایت در شهرستان هامون پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زاهدان، حاتمی مقدم  افزود: در سال گذشته به 520 نفر از نیازمندان واجد شرایط مبلغ 5 میلیارد و 771 میلیون ریال در قالب وام قرض الحسنه کارگشایی در شهرستان هامون برای رفع مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، درمان و نیازهای ضروری جامعه هدف پرداخت شده است.
وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی برای رفع نیاز و مشکلات اقتصادی مددجویان و نیازمندان برنامه‎ریزی می‎کند و در این راستا طرح‌های مختلف اجرایی و تسهیلات کارگشایی پرداخت می‌شود.
حاتمی مقدم با اشاره به اینکه تسهیلات قرض الحسنه مشخصاً به قشرهای فقیر و متوسط جامعه پرداخت خواهد شد، گفت: مهمترین ویژگی این تسهیلات نداشتن سود آن است و همین ویژگی باعث شده متقاضیان دریافت آن روز به روز افزایش پیدا کنند.
وی اضافه کرد: وام ازدواج، وام اشتغال، وام‎های ضروری و غیره در زمره این تسهیلات هستند اما شرایط و مدارک لازم برای دریافت هر کدام از این نوع وام‎ها فرق می‎کند.
برچسب ها: پرداخت ، وام ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار