رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از تهیه گزارش طرز کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد.

روش کار نمایندگان مجلس نیازمند اصلاح است/تهیه گزارش کار نمایندگان در کمیسیون اصل 90محمدعلی پور مختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از تهیه گزارش طرز کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون اصل نود خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت تهیه این گزارش افزود: متأسفانه طرز کار مجلس شورای اسلامی ایرادات زیادی دارد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در ادامه تأکید کرد: متأسفانه دولت‌ها در طول دوره‌های مختلف نمایندگان را سپر بلای خود کرده‌اند و همه توجه مطالبات و خواسته‌های مردمی را به سوی نمایندگان مجلس سوق داده‌اند که این مسئله باعث شده نمایندگان در هنگام سرکشی از حوزه‌های انتخابیه خود با سیل تقاضاها و خواسته‌های مردمی روبرو شوند.

پورمختار با بیان اینکه طرز کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی حتما باید اصلاح شود، بیان داشت: معتقدم دولت، استانداران و فرمانداران باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند که متأسفانه وقتی این مهم انجام نمی‌شود، مردم مشکلات عمده خود را با نمایندگان در میان می‌گذارند حتی برخی مواقع بنده خودم شاهد این مسئله بوده‌ام که مسئولین مردم را به دفاتر نمایندگان هدایت می‌کنند که این امر موجب شده، طرز کار و عملکرد مجلس تحت تأثیر قرار گیرد.

منتخب مردم همدان در مجلس دهم در پایان با بیان اینکه گزارش طرز کار نمایندگان قطعا تهیه خواهد شد، گفت: بدون شک این گزارش به مجلس دهم ارجاع خواهد شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار