رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: خیرین بروجرد در اقدامی خداپسندانه بیمارستان خصوصی فوق تخصصی سرطان در این شهرستان احداث می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ صیرفی افزود: این بیمارستان به همت خیرین بومی و غیر بومی بروجرد در قالب 120 تخت بیمارستانی احداث می شود.

وی گفت: بیماران سرطانی بروجرد برای انجام مراحل درمان خود با تحمل سختی های فراوان و هزینه های بیشتر به شهرهای دیگر مراجعه می کنند لذا احداث این بیمارستان ضروری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد افزود: متاسفانه با توجه به نوع تغذیه مردم، ورزش نکردن و بی توجهی به سلامتی، در آینده شاهد افزایش بیماری سرطان در جامعه خواهیم بود و احداث این بیمارستان موجب تسریع در درمان بیماران و کاهش هزینه های ایاب و ذهاب آنها خواهد شد.

وی افزود: با توجه به 120 تختخواب بودن این بیمارستان می توان از تخت های آن در صورت لزوم برای امور درمانی دیگر بیماران نیز استفاده نمود.

صیرفی گفت: هم اکنون کلینیک تخصصی نظام سلامت در سه طبقه و کلینیک تشخیص و غربالگری سرطان در دو طبقه در بروجرد درحال ساخت می باشند که با بهره برداری از این طرح های درمانی تحولی بزرگ در بخش بهداشت و درمان بروجرد ایجاد می شود.

وی افزود: پارسال مجمع خیرین سلامت بروجرد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقدام به ساخت اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) به عنوان یکی از نیازهای درمانی بیماران بروجرد نمود.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.