رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم اکنون در باند شمال به جنوب محور هراز محدوده پارک جنگلی آمل و باند جنوبی آزاد راه تهران- کرج از پل فردیس تا گرمدره ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در استان های کرمانشاه و لرستان در اکثر محورها و در  استان آذربایجان غربی محورهای میاندوآب، سردشت، نقده،پیرانشهر و استان ایلام محورهای ایوان، دره شهر، صالح  آباد و مهران بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: محورهای شمشک- دیزین و پونل- خلخال کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

*محور كرج - چالوس مسدود شد

جانشین رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی اظهارداشت: محور كرج - چالوس از امروز (23 فروردین ماه) تا فردا(24 فروردین ماه) به علت انجام عملیات لق گیری سنگ ‌های معلق و همچنین تثبیت و جلوگیری از ریزش احتمالی كوه و سنگ ریزه مسدود است.

سرهنگ داوود قاسمیان افزود: محور كرج - چالوس در روزهای یاد شده از ساعت هشت تا 18 مسدود اعلام شده است و در زمان انسداد، تردد وسایل نقلیه از آزاد راه رشت - قزوین و محورهای هراز و فیروزكوه انجام می‌شود.

وی همچنین به واژگونی یك دستگاه سمند حوالی ساعت 15 روز یكشنبه اشاره كرد و گفت: متاسفانه در این حادثه كه در كیلومتر 35 محور خوزستان رخ داد ، سه تن كشته شدند.

سرهنگ قاسمیان بیان کرد: علت این حادثه خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار