مدیرطرحهای عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از مجموع طرحهای تعریف شده تاکنون 61 پروژه افتتاح و 92 پروژه دیگر در دست اقدام است .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛دکتر علی کریمی گفت: طرح هتلینگ تمام بیمارستانهای استان در دست انجام است و امسال هتلینگ چهار بیمارستان امام علی (ع)، امام خمینی (ره)، طالقانی و فارابی به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین فاز دوم ساخت بیمارستانهای صحنه، اسلام آبادغرب و پاوه نیز به مرحله‌ای رسیده‌اند که باید از اداره کل راه و شهرسازی به دانشگاه واگذار شوند.

کریمی از ساخت پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی متعدد در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر پروژه‌های استان کرمانشاه با بیان اینکه پروژه‌های عظیمی در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در حال انجام است، گفت: یکی از این پروژه‌ها بیمارستان سوختگی است که ساخت آن در مراحل پایانی خود قرار دارد.

کریمی افزود: همچنین ساخت کلینیک ویژه این بیمارستان نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد و کلینیک بخش رادیوتراپی بیمارستان نیز با 100 تخت در مرحله مناقصه برای ساخت قرار دارد که ساخت آن جزو اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه محسوب می‌شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.