مجیدی: آقایان از توقف استقلال خوشحال شدند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: برخی آقایان از تساوی استقلال مقابل سپاهان بیشتر از مدعیان قهرمانی خوشحال شدند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فرزاد مجیدی درباره تساوی مقابل سپاهان گفت: به هر حال فوتبال است و ما هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم. در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران می‌کنیم.

وی در مورد خوشحالی مدعیان از این  تساوی اظهار کرد : البته به غیر از مدعیان، خیلی از آقایان دیگر هم از این مساوی خوشحال شدند.  کادر مدیریتی و فنی استقلال و بازیکنان تمام تلاش خود  را خواهند کرد تا این تیم به موفقیت برسد. به هواداران استقلال قول می‌دهم صدر جدول را در هفته های اخیر پس می گیریم.

وی درباره نگرانی هواداران از وضعیت فنی استقلال پیش از دربی بیان کرد: هواداران از دربی نترسند.از آنها تشکر می‌کنم که در یک روز میانی هفته به ورزشگاه آمدند و تیم محبوبشان را تشویق کردند. استقلالی‌های واقعی امروز آمدند. من به عنوان عضو کوچک  این باشگاه از هواداران تشکر می‌کنم. آنها به استقلال جان می‌دهند و مطمین باشید با حمایت هواداران  صدر جدول را پس می‌گیریم.

مجیدی در مورد اینکه مظلومی در نشست خبری  گفته استقلال از خودی‌ها بیشتر ضربه خورده، گفت: نمی‌خواهم قبل از دربی صحبت حاشیه‌ای بکنم اما ما 25 هفته در صدر جدول بودیم و بسیاری از این مسئله ناراحت بودند.  الان وقت این صحبت‌ها نیست. تمام تمرکزمان را  روی بازی با پرسپولیس گذاشته‌ایم و دوست داریم آن بازی زیبا باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان پس از توقف مقابل سپاهان گفت: نه من و نه سرمربی تیم بازیکنان را از مصاحبه منع نکردیم اما اقدام بازیکنان برای  مصاحبه  نکردن خوب بود. آن ها تمرکزشان را  روی بازی با پرسپولیس گذاشته‌اند.

وی در مورد اینکه استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال مدعی قهرمانی هستند و آیا جام در تهران می‌ماند، گفت: جام دست استقلال است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجیدی ، استقلال ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
6 تایی ها خوب رویی دارند!!
آخرین اخبار