گردهمایی سالانه ایثارگران کاشانی و آران و بیدگلی به مناسبت بزرگداشت و یادبود شهدای عملیات تک فاو گردان فتح (علی بن ابی طالب) در سپاه کاشان برگز ار می‌شود.

یکی از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس در این گردان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: این گردهمایی بزرگ رزمندگان گردان فتح (علی بن ابی طالب) پنجشنبه شب 26 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء درسالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برگزار می شود.

محمد احترامی افزود: گویی رزمندگان گردان فتح، تجلیل از خانواده شهدا، سالگرد شهادت شهدای عملیات تک فاو در سال 65 و چند برنامه فرهنگی مذهبی دیگر از جمله برنامه‌های این گردهمایی است.

وی افزود:این گردهمایی هرسال به مناسبت یکی از عملیات‌هایی که رزمندگان کاشانی و آران و بیدگلی در آن حضور داشتند برگزارمی‌شود.

به‌گفته‌وی،حدود 700 رزمنده، جانباز و آزاده از ایثارگران دو شهرستان در این گردهمایی شرکت می کنند.

این همرزم شهدا در پایان اظهارداشت: تعداد 45 نفر از شهروندان کاشانی و آران و بیدگلی در عملیات تک فاو گردان فتح (علی بن ابی طالب) به شهادت رسیدند و تعداد 9 نفر آزاده هستند.

احترامی در پایان اظهارداشت:زنده‌نگه‌داشتن نام و یاد شهدا و سیره رفتاری و عملی این مردان راستین فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت و شهادت را در جامعه ترویج می‌دهد. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.