تمرين سرخپوشان در حالى در ورزشگاه درفشى فر برگزار شد كه فرزند مرحوم نوروزى در محل تمرين حضور يافت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپوليس در همان ابتداى تمرين براى بازيكنان و كادر فنى يك رأس گوسفند قربانى كرد.
دراوايل تمرين در قسمت جنوبى چمن كه دروازه بانان تمرين مى كردند ناگهان محل ورودى آبيارى چمن باز شد و آبشارى را درست كرد كه باعث گلى شدن آن قسمت شد و دروازه بأنها هم گلى شدند.

تداركات تيم تشكهايى را در وسط تمرين قرار داد تا بازيكنان حركات كششى انجام بدهند بازيكنان بعداز ده دقيقه انجام حركت كششى به دو گروه تقسيم شدند و بازيكناني كه در بازى ديروز به ميدان رفتند و بازيكنان ذخيره دور زمين دويدند.

بازيكنان ذخيره بعد از بيست دقيقه دويدن به ضلع شمالى ورزشگاه رفتند و به فوتبال تحت فشار پرداختند.
دروازه بانها از بقيه بازيكنان جدا شده و به تمرينات اختصاصى زير نظر مربى دروازه بأنها پرداختند.

با وجود سبكى تمرين براى بازيكنان دروازه بأنها تمرينات فشرده و سختى را انجام دادند در أواسط تمرين هانى نوروزى وارد زمين درفشى فر شد و بازيكنان از وى استقبال كردند.

رضا خالقى فر به علت مصدوميت با اجازه برانكو زودتر تمرين را ترك كرداما اميد عاليشاه همراه بازيكنان به تمرينات و حركات كششى پرداخت.

حدود ٦٠ هوادار از تمرين امروز سرخپوشان ديدن كردند هواداران شعارهايى در حمايت از تيم سر مى دادند و خواستار برد تيم محبوبشان در دربى بودند.

بازيكنان اصلى بازى ديروز زودتر از بقيه تمرين را ترك كرده وبه رختكن رفتند.

بازيكنان ذخيره به وسط زمين آمدند و از موانع عبور كردند و پس از آن با دروازبانهاپاسكارى كردند مرتضى قديمي پور و محسن زاده دريك قسمت دروازه بودند و مكانى و لوبانف در قسمت ديگر تمرينات اختصاصى كردند.

بازيكنان پس از آن به دو گروه تقسيم شده و فوتبال درون تيمى انجام دادند و برانكو پس از يك ساعت و چهل و پنج دقيقه پايان تمرين را اعلام كرد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار