سرمربی تیم پرسپولیس با حضور در نشست خبر پاسخگوی خبرنگاران رسانه های جمعی بود.

برانکو: عادت به بدقولی ندارم/ دربی بزرگترین مسابقه در آسیا است/ تمرکزمان روی بازی استیماچ نیستبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،برانکو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا از شما به خاطر یک ساعت تاخیر عذرخواهی می‌کنم من عادت به دیر کردن ندارم اما امروز این اتفاق افتاد همچنین به همه هواداران برد مقابل ملوان را  تبریک می‌گویم بازیکنان ما یک بار دیگر آمادگی تکنیکی و روحی و روانی خود را در بازی بزرگ به نمایش گذاشتند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: اعتماد به نفس بازیکنان نتیجه‌اش این شد که بازی سخت را ببریم به طور حتم تیم ملوان مستحق این جای جدول نیست اما در حال حاضر برای بقا در جدول می‌جنگد و به طور حتم در لیگ هم باقی می‌ماند من از این بابت خوشحال هستم که وحدت و اتحاد بین بازیکنان، هواداران و مدیریت باشگاه وجود دارد و این همبستگی کیفیت مضاعف به تیم داده است به طور حتم این برد قشنگترین دعوت نامه برای بازی دربی خواهد بود و از این بابت خوشحال هستم.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد عصبانیتش در بازی با ملوان گفت: من از نحوه داوری در بازی دیروز راضی نیستم چون از دقیقه اول قضاوت داور یکسان نبود به هر حال بیش از این مایل نیستم در مورد داوری صحبت کنم.
 
وی در مورد اینکه خط دفاع پرسپولیس خوب عمل نمی‌کند تصریح کرد: دفاع از خط حمله شروع می‌شود و آنها اولین دفاع هستند به من بگویید ملوان چه موقعیتی ایجاد کرد آنها تلاششان را کردند گل بزنند اما فقط یک پنالتی گرفتند که آن هم درست نبود ملوان تنها تهدیدی که داشت ضربات آزاد بود همچنین موافق حرفهای شما نیستم که خط دفاع خوب نبود اومانیا در دو بازی عالی بود اما قبل از مصدومیت بنگر به جایش بازی می‌کرد طبیعی بود که بنگر به ترکیب اصلی باز گردد بنسون خوب بازی کرد اما علیپور در بازی بعدی فیکس است.
 
برانکو تصریح کرد: خدا را شکر نیمکتمان با کیفیت است و امکان جایگزینی بازیکنان اصلی مان وجود دارد در کل بازیها خط دفاع بد نبود ما مقابل سیاه جامگان بر اثر یک اشتباه گل خوردیم به هر حال حریفان ما شانسی روی دروازه ما ندارند. همچنین ما باید خودمان را در خط دفاع تقویت کنیم و در تمرینات نقاط ضعف خط دفاع را پوشش می‌دهیم تا اشتباهات را به حداقل برسانیم همچنین حریف ما محکم و تهاجمی بازی می‌کند و با  حمایت هواداران متعصب انزلی روی دروازه ما فشار می‌آورد.
 
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: ما 4،5 موقعیت  گل را در بازی با ملوان از دست دادیم اما در نهایت توانستیم بازی را ببریم همچنین مستحق برد بودیم چرا که چند موقعیت گل زنی را طارمی و بنسون از دست دادند رضاییان هم خوبی بازی کرد بر خلاف ما ملوان موقعیت جدی نداشت و به جز شلوغی در محوطه جریمه و ضربات ایستگاهی حرفی برای گفتن نداشت اما با جایگیری اجازه گلزنی به آنها را ندادیم.
 
وی درباره اینکه پرسپولیس را به جایگاهی رسانده که مدعی قهرمانی است و برنامه اش برای بازی دربی چیست بیان کرد: دربی بزرگترین مسابقه در آسیا است و قهرمان لیگ در این دربی مشخص می شود همچنین دربی ها قاعده خاصی دارند مهم نیست که جایگاه تیم ها در کجاست آنچه که مهم است این است که بازیکنان تلاششان را می‌کنند تا هواداران را خوشحال  کنند این بازی برای همه ما مهم است و شرکت در دربی افتخار بزرگی برای همه ما است.
 
برانکو درمورد اینکه برنده این دیدار موقعیتش را در صدر جدول تثبیت می‌کند بیان کرد:‌من نمی‌دانم قبلا آیا چنین موقعیتی را داشتیم یا نه اما این بازی قهرمان لیگ را تعیین می‌کند بر این اساس این بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود در بازی الکلاسیکو بارسلونا و رئال مادرید 90 درصد مردم به رئال شانس برد نمی‌دادند اما رئال در نیوکمپ بازی را برد دربی یک مسابقه ویژه و متفاوت از سایر بازیها است بخصوص این که این دربی را پرسپولیس خواهد برد. این بازی تعیین کننده قهرمان برای ما و آبی پوشان است.
 
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه احتمال این وجود دارد که دو تیم محتاطانه بازی کنند این مسئله را بر عهده مربیان بگذارید چون من در این طور بازیها هیجان زده می‌شوم و کار از دستم در می‌رود اما ما برای قهرمانی می‌جنگیم و نباید از استقلال خوزستان بترسیم و تا آخر فصل با قدرت ظاهر می‌شویم تا با دست پر از میادین خارج شویم.
 
برانکو بیان کرد: من گله و شکایتی از کسی ندارم همچنین من از لحاظ مربیگری کامل نیستم طبیعی است که اشتباه وجود دارد و تلاش می‌کنیم اشتباهات را به حداقل برسانیم موافق با شما هستم که در دربی گذشته بنگر یک مقدار عقب تر بود آن وقت حریف نمی‌توانست توپ را وارد دروازه کند در دربی این اشتباهات پیش می‌آید اگر این اشتباهات نباشد بازی صفر صفر می‌شود و زیبایی فوتبال به همین است.
 
وی در ادامه عنوان کرد: ما تمرین می‌کنیم که در فاز دفاعی اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم و برای این امر تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.
 
برانکو در مورد اینکه به باشگاه اخطار داده که پنج بازیکن این تیم قراردادشان یکساله است بیان کرد: درباره این موضوع صحبتی نمی‌کنم قرار داد برخی از بازیکنان در پایان فصل تمام می‌شود اما تمرکز اصلی مان تا آخر فصل روی بازیها است و با هیچ بازیکنی برای فصل آینده صحبت نکرده ام. به هر حال دربی بزرگ پیش رو داریم و در مورد قرارداد بازیکنان صحبتی نمی‌کنم.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد نظر سنجی فردا شب برنامه 90 بابت انتخاب بهترین مربی خارجی است بیان کرد: نظر سنجی خوب است اما مهمترین مسئله بازیکنان هستند من از بازیکنان تشکر می‌کنم همه چیز به بازیکنان بستگی دارد تا ارزش گذاری خوب شود. اما برای من بهترین ارزش گذاری بازیکنان هستندچرا که آنها دوست دارند تلاش کرده و به همبازی های خود کمک کنند و همه باهم به دنبال کسب نتیجه هستیم. یازده بازیکن در زمین فوتبال حضور دارند و آنها مهم هستند و مهم تر از آنها نداریم.
 
وی در مورد اینکه دوست دارد هموطنش در تیم سپاهان به قهرمانی پرسپولیس کمک کند بیان داشت: استیماچ بازیکن بزرگ و مربی تیم ملی کرواسی بوده است وی دوست بزرگ و همکار من است و ارتباط خوبی باهم داریم اما وی و تیمش برای سپاهان و هواداران خودشان تلاش می‌کنند ما روی بازی خودمان تمرکز داریم و به بازی دیگر تیم ها توجهی نداریم آرزوی شانس برای همه تیم ها را دارم.
 
برانکو در مورد وعده های طاهری به وی بیان کرد: من قرار داد دوساله با باشگاه پرسپولیس امضا کردم و طبیعی است من و مدیریت تیم اهدافی در جهت مثبت برای باشگاه داریم قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی هدف اولمان است و قهرمانی در آسیا اولویت دوممان است. همچنین ما به دنبال این هستیم که آمادگی بهتری در فصل آینده داشته باشیم و با ثبات باشگاه اوضاع بهتری پیدا کنیم خوشحال هستم که مدیریت تنها به قهرمانی فکر نمی‌کند و از هواداران تیم هم تشکر می‌کنم که در همه موارد  همراه و کمک حال تیم بوده‌اند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: فصل گذشته دیدید که صد هزار نفر برای تماشای بازی با الهلال و بنیاد کار به آزادی آمدند براین اساس ما برای هوادارانمان ارزش قائل هستیم و برای آنها تلاش می‌کنیم.
 
انتهای پیام/








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
پرسپولیس زلزله
محبوب هر چی دله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
خدا قوت مرد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
ان شاالله و به امید خدا پرسپولیس به حقش میرسه
آخرین اخبار