نرم افزار قرائت از راه دور سامانه فتوولتائیک دریزد نصب وراه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ کاظم کرمی مدیر امور نظارت بر بهره برداری  شرکت توزیع برق استان یزد گفت:،  افزون بر 130  کنتور نوع  AMI در کنار سامانه های فتو ولتاییک منصوبه در سطح استان یزد نصب و راه اندازی  شده است.

کرمی افزود : نرم افزار این سامانه ها  قابلیت تشخیص عیب و قرائت از راه دور سامانه فتوولتائیک را فراهم کرده است.
وی گفت : این سامانه قادر است به صورت  لحظه ای  بر میزان تولید برق تجدید پذیر نظارت داشته و در صورت بروز عیب و یا کاهش تولید ، مالک سامانه را مطلع نماید.

کرمی ارسال پارامتر های محیطی تاثیرگذار بر میزان تولید توان نظیر : سرعت باد، دمای هوا بر سامانه های خورشیدی را  یادآور شد و متذکر شد: تسریع و همراهی مجموعه معاونت خدمات مشترکین توزیع در نصب و راه اندازی این سامانه ، امکان بررسی دقیق تر و ارزیابی عملکرد آن در شرایط اقلیمی یزد را تسهیل بخشید. 

وی استان یزد را به عنوان یکی از غنی ترین استان های کشور از نظر انرژی خورشید دانست و گفت: در گام نخست و راه اندازی اولیه این سامانه ، سرورهای اطلاعاتی در بخش کنتورسازی مستقر و قابلیت دسترسی از طریق اینترنت وجود دارد.

مدیر امور نظارت بر بهره برداری خبر داد : بزودی سرور و نرم افزار مذکور در داخل شرکت توزیع نصب و امکان اتصال مستقیم  به سیستم جامع خدمات مشترکین یزدی فراهم می شود.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار