در این مسابقات علاوه بر صدور گواهینامه برای تیم های شرکت کننده، به سه تیم برتر استانی که به مرحله منطقه ای راه یابند جوایزی اهدا می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در این استان خبر داد و گفت: پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان با همکاری دانشگاه‌های استان سمنان برگزار می‌شود.

حسن رهائی در جمع خبرنگاران افزود: ثبت‌نام مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) همزمان با سراسر کشور در دانشگاه‌های استان استان سمنان آغاز شده و این مسابقات برای اولین در استان سمنان به همت سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار می‌شود.

رهائی در ادامه افزود: ثبت‌نام این دوره از مسابقات تا دهم اردیبهشت ۱۳۹۵ ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه از طریق دفاتر فرهنگی دانشگاه‌های استان و همچنین دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان اقدام کنند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان همچنین خاطرنشان کرد: علاقمندان به مسابقات مناظره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات به وب سایت مسابقات ملی مناظره دانشجویی به آدرسwww.ISDC.IRمراجعه وهمچنین شماره تماس 33337276-023 و 09128319584 پاسخگوی سوالات احتمالی دانشجویان در این خصوص است.

رهائی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی- دانشگاهی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود تصریح کرد: براساس تقویم اجرایی، مرحله استانی در نیمه دوم اردیبهشت و مرحله منطقه‌ای در مهرسال جاری و مرحله کشوری مسابقات نیز در آذر سال ۹۵ در یکی از دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات علاوه بر صدور گواهینامه برای کلیه تیم های شرکت کننده، به سه تیم برتر استانی که به مرحله منطقه ای راه می یابند جوایزی اهدا و همچنین جایزه ویژه به تیم اخلاق این دوره از مسابقات نیز اهدا خواهد شد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.