اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در راستای استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه برنامه‌های مختلفی را در امامزادگان اجرا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام خدابنده‌ لو اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در راستای استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه برنامه‌های مختلفی را در امامزادگان اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اجرا می‌شود، تصریح کرد: از آغاز سال جاری تاکنون طرح آرامش بهاری در زنجان اجرایی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان بیان کرد: بر همین اساس طی سال جاری امامزاده سید ابراهیم (ع)، حسینیه و زینبیه اعظم، امامزاده محمد بن ابراهیم (ع) و امامزاده ام‌البنین (س) در شهر زنجان میزبان طرح آرامش بهاری بودند.

خدابنده‌ لو با اشاره به برگزاری برخی از برنامه‌های اجرایی در قالب طرح آرامش بهاری بیان کرد: برپایی خیمه‌های معرفت، ایستگاه‌های همه واقف باشیم، برگزاری مراسم تحویل سال نو از جمله این برنامه‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه استقبال از برگزاری برنامه‌های اجرایی در بقاع متبرکه مطلوب بود، تصریح کرد: بر همین اساس طی سال جاری سه مورد به تعداد موقوفات شهرستان افزوده شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با بیان اینکه به مناسبت روز ولادت حضرت علی (ع) و 13 رجب نیز جشن مربوط در امامزاده سیدابراهیم (ع) زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مراسم شب میلاد و روز جشن برگزار خواهد شد.

خدابنده‌ لو ادامه داد: همچنین در زینبیه و حسینیه اعظم زنجان نیز مراسم مناسبتی روز ولادت حضرت علی (ع) برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته نیز مراسم روز زن با حضور جمعی از مسئولان و با تقدیر از افرادی که اسامی آنها از القاب حضرت زهرا (س) بود، به میزبانی امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد.


انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.