مجمع خیران پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی تشکیل می‌شود .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: مجمع خیران پیشگیری از اعتیاد به منظور استفاده از ظرفیت خیران در زمینه مبارزه با اعتیاد در استان مرکزی تشکیل می‌شود.
شاه‌ محمدی گفت: بر اساس اولویت‌های ابلاغ شده تمامی وظایف دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا به زودی ابلاغ و در کمیته‌ های تخصصی عنوان می‌شود که هر بخش موظف به انجام وظایف خود است.

وی با اشاره به اهمیت مقابله با اعتیاد در استان مرکزی افزود: در بحث رویکرد اجتماعی مبارزه با اعتیاد باید با جدیت گام برداشته شود و این معضل اجتماعی را در جامعه به ویژه در بین جوانان ریشه‌ کن کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی یک استان صنعتی است در حوزه محیط کاری باید با جدیت وارد شویم و مطابق با نقشه راه تعیین شده در زمینه مقابله با عرضه، جمع‌آوری معتادان و مناطق آلوده در استان که بیش از 90 منطقه آلوده در استان وجود دارد گام برداریم.

شاه‌ محمدی ادامه داد: در محورهای مواصلاتی استانی که بیش از 10 محور است باید اقداماتی به منظور جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان انجام شود، همچنین از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی در استان که در حال حاضر 18 دستگاه فعال است در زمینه مبارزه با اعتیاد استفاده خواهیم کرد .

انتهای پیام /

برچسب ها: اراک ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.