مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی اسکو و شهرک سنگ آذرشهر با کسب مجوزهای‌ لازم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نیرومنداسکویی گفت:‌ در نشستی که برای بررسی مسائل زیست محیطی شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با حضور مدیران کشوری و استانی برگزار شد، تلاش برای تعاملات زیست محیطی این دو شهرک با اولویت مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مکان‌یابی شهرک صنعتی اسکو در 36 هکتار انجام شده است و امیدواریم با کسب مجوزهای لازم به زودی عملیات اجرایی احداث آن آغاز شود، ادامه داد: وجود معادن متنوع سنگ در منطقه آذرشهر نیز لزوم احداث شهرک سنگ را در این منطقه دوچندان کرده است و امیدواریم با سرعت‌بخشی به اعطای مجوزهای زیست‌محیطی کلنگ احداث آن نیز به زمین زده شود.

این مسئول اضافه کرد: مقرر شده است تا مباحث زیست‌محیطی مکان‌های در نظر گرفته شده برای این دو شهرک مهم استان با اولویت بررسی شده و موانع موجود رفع شود تا بتوانیم در این دو شهرستان خدمات لازم را به تولیدکنندگان ارائه کنیم.

نیرومنداسکویی ابراز امیدواری کرد؛ در سال اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل، عملیات احداث این دو شهرک که بستر مناسبی برای تحقق مولفه‌های سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی است با سرعت اجرایی شود.

وی از تلاش‌های مسئولان محیط زیست در ایجاد تعاملات سازنده به نفع صنعت در سایه هوای پاک و محیط زیست سالم تقدیر کرد.

53 شهرک و ناحیه صنعتی در آذربایجان شرقی مصوب شده که از این تعداد 46 شهرک و ناحیه صنعتی مورد بهره‌برداری واقع شده است.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار