تصمیم کاربران به رژیم دسته جمعی در اینستاگرام به چالش جدید فضای مجازی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکثر آدم هایی که تناسب اندام نداشته و به نوعی از اضافه وزن رنج میبرند همیشه به دنبال راهی آسان برای کاهش وزن خود هستند که متاسفانه اغلب مگر در موارد اندک موفق به ادامه رژیم غذایی و گرفتن نتیجه مثبت می شوند. این افراد از سبک زندگی درست غافل شده اند و به دنبال راههای ییچیده برای کاهش وزن خود هستند.
آن ها به دنبال شنبه ای هستند تا رژیم خود را شروع کنند اما متاسفانه به دلیل بی ثباتی در تصمیم خود این شنبه ها هیچوقت فرا نمی رسد. اما این بار برخی کاربران فضای مجازی با به راه انداختن هشتگ چالش سی روز دی سیپلین تصمیم گرفتند  و با تغییر عدت های بد غذایی خود سفره های غذاهای پر کالری را جمع کرده و قدم در راه سلامتی بگذارند.

در این چالش ابتدا کاربران هدف اصلی را می نویسند مثلا 15کیلوکاهش وزن بعداهداف خود را کوچک می کنند. مثلاهدف 30 روزه اول :4 کیلو کاهش وزن-10000 هزار قدم پیاده روی- یا 1 ساعت ورزش پیلاتس .از تمام غداهای روزانه ،نحوه ورزش کردن ،مقدار قدم هایی یا مسافت که میدوند یا زمانی که ورزش می کنند. 

برخی از پست های به اشتراک گذاشته به شرح زیر است:

چای کوهی و لیمو عمانی، با طعم هیجان انگیز کوه

چالش دی سیپلین

سلام خانما خوبین صبحانه من البته پرتقال و کیوی هم بود بعد یادم افتاد باید عکس بذارم 

چالش دی سیپلین

سلام صبح بخیرر صبحانه امروز 1 عدد گردو 30 کالری 1 عدد نان تست سبوس دار 37 کالری پنیر 37 کالری 1 قاشق مربا خوری عسل 20 کالری

چالش دی سیپلین



صبحانه جان جانان:462.5 1.5 عدد تخم مرغ آب پز عسلینصفه یه گوجه فرنگی نون بربری یه کف دست خرما یکیگردو یکیشیر دارچین جونم یه لیوان

چالش دی سیپلین
شام: کالری کل:425 کالری6قاشق یا نصف لیوان ماکارانی با گوشت که با روغن زیتون درست شده متخصص تغذیه گفت روزانه باید همه جور کربوهیدرات خورد اما به مقدار کم.خیار یک عددماست نصف لیوان یا یک کاسه رو ماستم فلفل قرمز و تخم کتان و زیره ریختم.
چالش دی سیپلین

ناهار5قاشق پلو+دوتا کباب تابه ای که کاملا بدون روغن درست شده یکمم ژله خوردم که تو عکس نیست 

چالش دی سیپلین

سلام دوستاندیروز کلا خونه ی مامان عزیزم بودم و معمولا سعی میکنم کم گوشی دست بگیرم و از بودن باهاش لذت ببرمامروز داشتم آرشیو عکسهای قدیمی رو چک میکردم ،ببینم بیفور افتر جریانش چیه و چی دارم برای ارائه دادن.کلی هم خندیدم حالا تو این چند روز میزارم یکی دوتاش رو اینم از صبحانه ی امروزم که دیر اپ کردم .


چالش دی سیپلین



روز صدوهفدهم صبحانه:۷۰گرم نان۵گرم کره۸دهم قاشق عسل۲۵۷کالری نکته لطفا برای پاسخ سوالاتتون پست پرسش و وپاسخ و مطالعه کنید و سوالاتتون و زیر همان پست کامنت کنید.ممنون

چالش دی سیپلین

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.