‌مدیرکل بهزیستی لرستان از راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در 4 شهرستان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حیدری گفت : اداره کل بهزیستی لرستان در حوزه‌های مختلف اهم اولویت‌های کاری خود را در سال جدید مشخص کرده است.

وی با اشاره به توسعه و راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در استان، افزود: در سال جدید علاوه بر توسعه اورژانس اجتماعی در مرکز استان‌ بنا داریم 4 مرکز در شهرستان‌های پلدختر، نورآباد، الیگودرز و الشتر راه‌اندازی کنیم.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: راه‌اندازی خانه امن جهت نگهداری زنان در معرض خشونت، راه‌اندازی مرکز روزانه آموزش حمایتی ویژه کودک و خانواده، ارتقاء سطح کیفی و کمی مهدهای کودک به ویژه در روستاها با هدف آموزش و تهیه یک وعده غذای گرم جهت رفع سوء تغذیه کودکان روستایی و رتبه‌بندی مهدهای کودک براساس دستورالعمل‌ها و شاخص مصوب از جمله برنامه‌های حوزه معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان در سال جدید است.

حیدری افزود: همچینن سطح کیفی و کمی مهدهای کودک در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، دورود و ازنا از دیگر برنامه‌های مهم این معاونت در سال 95 است.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: آماده‌سازی شغلی و مهارت‌های فرزندان تحت سرپرستی مراکز (12 تا 18 سال) در راستای ورود به جامعه و پرداخت 180 میلیون ریال به عنوان ودیعه مسکن بلاعوض به این قشر و معرفی جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی یا پرداخت سرمایه کار اولیه به فرزندان شبه خانواده به صورت بلاعوض از دیگر برنامه‌های تدوین شده در حوزه معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان در امسال است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.