300 هنرمند در حوزه های مختلف هنری، فرهنگی، ادبی، نمایش نامه و فیلم سازی زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان ساماندهی شده اند.

به گزارش خبرنگارفعالیت 300 هنرمند در رشته های مختلف شهرستان تویسرکان گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش هنر در آگاه سازی و بصیرت افزایی آحاد مردم گفت: هنرمند متعهد و انقلابی همیشه باید تلاش کند با استفاده از ابزار هنر در جهت نشر هنر اسلامی-ایرانی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان گام بردارد.


مفتح در نشست بررسی مشکلات هنرمندان شهرستان تویسرکان،  کمبود اعتبارات و شمار زیاد متولیان بخش فرهنگ و هنر را از معضلات اصلی بخش فرهنگ و هنر در کشور دانست و گفت: انتظار می رود رسانه ملی در ترویج فرهنگ و هنر اصیل ایرانی ،اسلامی برنامه ریزی های جامع تری انجام دهد.

آقای نورعلیئی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان هم در این نشست با اشاره به فعالیت 8 انجمن فرهنگی و هنری در این شهرستان گفت: بیش از 300 هنرمند در حوزه های مختلف هنری، فرهنگی، ادبی، نمایشنامه و فیلم تاکنون زیرنظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساماندهی شده اند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.