معاون وزیر نفت با بیان اینکه جایگاه های کوچک سوخت ایمنی لازم را دارد، گفت: ما سالهاست که خواهان اجرای این طرح در تهران بودیم اما شهر خلاق اصفهان از تهران پیشی گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس کاظمی در آیین افتتاح همزمان 17 جایگاه‌ کوچک سوخت اظهار کرد: کاهش انتشار و کاهش تردد شهر زیبا را زیباتر می‌کند.  
وی افزود: در اواخر سال 93 بنزین یورو 4 در پالایشگاه اصفهان تولید شد و بنزین باکیفیتی در اصفهان تولید می‌شود که تفاوتی با بنزین های تولید شده در پاریس و لندن ندارد.
وی با بیان اینکه توسعه این جایگاه‌ها با 3 مکانیزم جذب بخاری که ایجاد شده سبب کاهش آلودگی و پاکیزه‌تر شدن در اصفهان شده است، افزود: این مسئله بر شهر های مجاور نظیر نجف آباد و خمینی شهر نیز تأثیر گذار است.
معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه گاهی از سوی جایگاه داران  بابت ضرر دهی ابراز نگرانی می شود، تصریح کرد: در ارتباط با این مسئله که ضرری به جایگاه‌ها دیگر نرسد نگرانی وجود ندارد.


اطمینان خاطر معاون وزیر نفت از ایمنی جایگاه های کوچک سوخت در اصفهان
وی با بیان اینکه ما خواهان اجرای این طرح در تهران بودیم اما شهر خلاق اصفهان در این زمینه از تهران پیشی گرفت، ادامه داد: به شهرداری اصفهان بابت پیش‌قدمی این مسئله تبریک می‌گویم و از همکاری محیط‌ زیست و دیگر ارگان‌ها تشکر و قدردانی داریم.
کاظمی با اطمینان خاطر این گونه جایگاه ها را دارای ایمنی لازم خواند و ابراز کرد: اگر شهر اصفهان را از نظر آلایندگی 4 ماده آلاینده در بنزین در سال 94 نسبت به سال 93 مقایسه کنید خواهید یافت که این آلایندگی یک‌هزارم کاهش یافته که این خاص مردم شهر اصفهان بوده وحاصل تلاش مسئولان این شهر است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: جایگاه ، اصفهان ، افتتاح ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.