مهاجری: خدا پدر کمک داور را بیامرزد

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: داور صحنه پنالتی ما را ندید و باید بگویم خدا پدر کمک داور را بیامرزد که پنالتی ما را اعلام کرد.

مهاجری: خدا پدر کمک داور را بیامرزدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ،رضا مهاجری در نشست خبری پس از شکست مقابل نفت تهران اظهارداشت: ما در این دیدار اشتباهات فراوانی داشتیم و یکی از آنها خطا دادن پشت محوطه جریمه به بازیکنان نفت بود، موضوعی که در تمرینات به بازیکنان تیمم تذکر داده بودم، پس از دریافت گل اول تیم ما از لحاظ فنی پاشید.

پس از آن موقعیت های دیگر را به گل تبدیل نکردیم تا بازنده از زمین خارج شویم، به کادرفنی نفت به خاطر این برد تبریک می گویم و امیدوارم این تیم بتواند به خواسته هایش در انتهای فصل دست یابد.
 
وی درباره داوری گفت:داور در زدن سوت ها می توانست بهتر عمل کند. قاضی این دیدار به راحتی از خطای بازیکن نفت در زمین خودشان می گذشت در حالی که اگر در زمین ما بود آن را خطا اعلام می کرد. در صحنه پنالتی خدا پدر و مادر کمک داور را بیامرزد که پنالتی را گرفت و حق ما خورده نشد.
 
مهاجری در پایان افزود:امروز بسیار زیبا بازی کردیم و از پیش باخته نبودیم اما در 10 دقیقه اول  بازی خواب بودیم و نفت موفق شد با استفاده از فرصت هایش به گل برسد و ما را غافلگیر کرد.
پنج بازی آینده را با قدرت پشت سر گذاشته و با قدرت کارمان را در لیگ پانزدهم به اتمام می رسانیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار