نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان باید در راستای اقتصاد مقاومتی مدیریت شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  آیت الله علما با اشاره به اینکه این استان دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش کشاورزی است افزود: شناسایی استعداد‌ها و توان نیروی انسانی در بخش کشاورزی ضروری است.
وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی تاثیر بسزایی در اقتصاد استان دارد افزود: زمینه تحقق کار اقتصاد مقاومتی و اجرای منویات مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی وجود داشته و فقط باید با کارهای اساسی و مدیریت آنرا هدایت و به اجرا درآورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه نگاه به تولیدات کشاورزی باید تولید پایدار باشند گفت: لازم است اراضی دیم را به سمت آبی برده تا هم مرغوبیت محصول بالا رفته و هم بتوان علاوه بر تامین داخل  شرایط صادرات را فراهم کنیم.

آیت الله علما افزود: طرح‌هایی که در راستای شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در بخش کشاورزی قرار داده شده باید مطالعه ، بررسی و با مدیریت دلسوزانه باشد و نظارت کافی را برای به موفقیت رسیدن داشته باشید.

وی در پایان گفت: در تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید متکی به تولیدات داخل باشیم و تحریم‌های دشمن نتواند روی اقتصاد ما تاثیر بگذارد زیرا ما کشوری ثروتمند از لحاظ منابع و امکانات هستیم.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.