جهت آسفالت شهرک صنعتی نیکو اشکذر 5 میلیارد ریال تخصیص یافته و تاکنون 50 درصد از آسفالت این منطقه به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ شهردار اشکذر از  تخصیص اعتبار 2 میلیارد تومانی برای شهرک صنعتی نیکو خبر داد و گفت: برای آسفالت خیابان های این منطقه  صنعتی مبلغ 500 میلیون تومان در فروردین ماه سال جاری تخصیص یافته که 50 درصد از کار انجام شده و مابقی کار تا روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

مهدی جعفری پور افزود: شهرک صنعتی نیکو اشکذر با وسعت 600 هکتار در ضلع شمالی شهر اشکذر یکی از شهرهای صنعتی نزدیک به مرکز استان  محسوب می شود که در کنار جاده بین المللی سنتو قرار گرفته است.

وی با بیان اولویت های شهرداری برای این منطقه تصریح کرد: با توجه به اینکه سال 95 از طرف مقام معظم رهبری  به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است برنامه هایی جهت تخصیص انشعاب آب ، تلفن و گاز رسانی به بخشی های از شهرک ،جهت رونق گرفتن صنعت در شهرستان را در اولویت قرار دادیم که امیدواریم  با همت مسئولین عملیاتی شود و تا پایان سال به بهره برداری برسد.

شهردار اشکذر با اشاره به اینکه این منطقه محل مناسبی برای سرمایه گذاری است گفت: تعدادی از زمین ها آماده واگذاری به بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری است.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: اتمام ، اسفالت ، اشکذر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار