سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: من برای نشست خبری بازی با استقلال به اینجا آمده ام و از خبرنگاران می‌خواهم سوالات حاشیه ای را کنار گذاشته و در خصوص استقلال از من سوال پرسیده شود.

خبرنگاران سوالات مرتبط با بازی استقلال را بپرسند/ باشگاه سپاهان اولتیماتومی به من نداده استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید بیان کنم دیدار با استقلال یک مسابقه بسیار بزرگی است و نیازی به این نیست که در مورد اهمیت آن صحبت کنم فرصتی خوب برای سپاهان است که یک بازی ایده آلی را به نمایش بگذارد.

وی در ادامه افزود: اقرار می‌کنم استقلال بر خلاف سپاهان شرایط بسیار مناسبی در لیگ دارد و ما وضعیت دشواری داریم اما امیدواریم از فرصت‌های پیش آمده و بازی های پیش رو نهایت استفاده را انجام دهیم.

وی در ادامه درباره درگیری با محرم نوید کیا افزود: من نمی‌دانم چه مطالبی در رسانه‌ها نوشته شده است اما تمرکز من بر روی بازی با استقلال است و محرم بازیکن این تیم بوده و پرسیدن سوالات خصوصی ربطی به بازی با فردا ندارد.

استیماچ درباره سوالی مبنی بر اینکه لبخند شما پس از شکست برابر لوکوموتیو ازبکستان موجب ناراحتی نوید کیا شده است گفت:  مسلما در صحبت های شما واقعیت هایی منعکس شده است اما من برای نشست خبری بازی فردا حضور دارم و از خبرنگاران می‌خواهم سوالات مرتبط با بازی فردا را بپرسند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره اختلاف بازیکنان بزرگ این تیم همانند عقیلی، خلعتبری و نوید کیا عنوان کرد: دوباره تاکید می‌کنم که سوالات مرتبط با بازی استقلال باشد  چون در غیر این صورت پاسخ نمی‌دهم و نشست را ترک می‌کنم بهتر است در این خصوص فقط سوال پرسیده شود.

وی درباره اولتیماتوم سپاهان تصریح کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و اولتیماتومی به من داده نشده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره احتمال کسب سهمیه با وجود اختلاف 16 امتیازی با استقلال تهران به عنوان صدر نشین رقابتهای لیگ برتر گفت: مطمعنا من به عنوان سرمربی انتظار دارم که امتیازات بیشتری را در پایان فصل  کسب کنیم اگر مروری بر بازیهای گذشته داشته باشیم، باید عنوان کنم در بازی های سپاهان اصفهان موقعیت های فراوانی داشتیم، اما متاسفانه مهاجمان ما ضربات آخر خود را با بی دقتی به گل تبدیل نمی‌کردند، اشتباهات بزرگ داوری علیه تیم ما وجود داشت که همین اشتباهات بنا به نظر کارشناسان امر 12 امتیاز را از ما  گرفت در برابر لوکوموتیو هم گل سالم ما آفساید اعلام شد.

استیماچ ادامه داد: ما در ادامه از موقعیت ها استفاده کرده تلاش می‌کنیم اشتباهات را کاهش دهیم و امیدوار به کسب سهمیه باشیم و باید بگویم یک ورزشکار به امید زنده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره تاثیر دلایل غیر فنی در نتایج ضعیف این تیم بیان کرد: این موضوع نیز از دیگر مسائلی است که به نشست خبری مربوط نیست و دوست ندارم درباره مسائل غیر مرتبط با نشست خبری سوالی جواب دهم این مسائل مربوط به نشست خبری نیست و باید در یک فضای دیگر به صورت اختصاصی مطرح شود.

وی در خصوص اینکه قرار بود در اوایل فصل سرمربی استقلال شود عنوان کرد: تقدیر همین است من در حال حاضر سرمربی سپاهان هستم و تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار می‌گیرم.

استیماچ در خصوص محرومان و مصدومان این تیم بیان کرد: محرم نوید کیا به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب این تیم حضور ندارد همچنین پوریا غفوری نیز به دلیل محرومیت که از بازیکنان تاثیر گذار تیم است نمی‌تواند تیم را مقابل استقلال همراهی کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که قول داده اید به هموطن خود یعنی برانکو در این دیدار کمک کنید گفت‌: وظیفه من دفاع از تیم خودم است و برای موفقیت تیم دیگری تلاش نمی‌کنم هیچ قولی به برانکو نداده و نمی‌دهم و امیدوارم تیمی که لایق تر است به قهرمانی دست یابد.

وی درباره اینکه کدام تیم به قهرمانی فصل می‌رسد گفت: لیگ امسال غیر قابل پیش بینی است و به طور حتم صحبت از قهرمان شدن یک تیم کاملا زود است استقلال سخت ترین بازی های خود را در پیش دارد و عملکرد بازیکنان تیم های مدعی و شخصیت آنها قهرمان لیگ را مشخص می‌کند.

استیماچ درباره اینکه آیا پس از برد در بازی فردا لبخند می‌زنید گفت:‌من همیشه مثبت  اندیش هستم اما پشت چهره خندان من جدیتی نهفته است یک مربی حق ندارد اندوهگین و افسرده باشد و باید به بازیکنانش روحیه خوب منتقل کند اگر بپرسیم لبخند می‌زنم جواب مثبت است و در صورت باخت نیز ناراحتی را در چهره من خواهید دید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان یاد آور شد: امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب و تماشاگر پسند از هر دو تیم باشیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: استیماچ ، سپاهان ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار