عباسی: شاهرودی تماس نگرفت که جواب ندهم

مدیرعامل سیاه جامگان گفت: شاهرودی اصلا با من تماسی نگرفته تا پاسخگو نباشم وی کم لطفی کرده است.

عباسی: شاهرودی تماس نگرفت که جواب ندهمعباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شایعه جدایی کاظمی گفت: فرهاد کاظمی برکنار نمی شود و اصلا چنین موضوعی مطرح نیست. کاظمی تا پایان فصل در جمع ما می ماند و ما همچنان با وی ادامه خواهیم داد .  
 
مدیرعامل سیاه جامگان در خصوص بازی این تیم با فولاد هم گفت: همانطور که کاملا واضح بود، داور بازی یک پنالتی 100 درصد ما را نگرفت و این موضوع دیگر یک مسئله سریالی شده  و در هر بازی ما شاهد این مسائل هستیم البته کمی هم بدشانسی آوردیم و امیدواریم در بازی های آینده این مسئله برطرف شده و به پیروزی برسیم.

عباسی در خصوص شرایط مالی گفت: درخصوص مسائل مالی ما هم بی مشکل نیستیم اما با تمام توان تلاش می کنیم تا شرمنده نشویم.

وی در پایان و درخصوص صحبت های شاهرودی که مدعی شده بود مسئولان این تیم پاسخگو نیستند گفت : شاهرودی اگر صحبتی دارد با کاظمی مطرح کند تا تکلیفش مشخص شود چون وی توسط کاظمی به سیاه جامگان آمده است اما در خصوص تماس وی باید بگویم چنین مسئله ای صحت ندارد و کسی با من تماس نگرفته است  که جواب ندهم، شاهرودی تا حدودی کم لطفی کرده است.
 
 مدیرعامل سیاه جامگان در خصوص طلب شاهرودی گفت: مقداری از مبلغ قرار داد وی پرداخت شده است و قرار است در خصوص باقی مانده قرارداد صحبت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار